Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Badekar og tapping av vann


Anbefalte innlegg

God aften,

 

har fått installert et badekar idag og tenkte jeg skulle se om lukkemekanismen holdt vannet i karet.

 

Det virka bra, men da jeg startet å tappe begynte det å flyte utover gulvet. Er dette slik det skal? Ønsker helst svar av noen som har bakgrunn for å uttale seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God aften,

 

har fått installert et badekar idag og tenkte jeg skulle se om lukkemekanismen holdt vannet i karet.

 

Det virka bra, men da jeg startet å tappe begynte det å flyte utover gulvet. Er dette slik det skal? Ønsker helst svar av noen som har bakgrunn for å uttale seg.

 

Åssen badekar er det? Er armaturet festet til karet og er karet kjøpt nytt eller brukt?

Jeg hadde akkurat samme problem med ett kar jeg kjøpte brukt og da måtte den keramiske pakningen til armaturet byttes ut. Jeg vil tippe det mangler eller er en ødlagt pakning ett eller annet sted.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

God aften,

 

har fått installert et badekar idag og tenkte jeg skulle se om lukkemekanismen holdt vannet i karet.

 

Det virka bra, men da jeg startet å tappe begynte det å flyte utover gulvet. Er dette slik det skal? Ønsker helst svar av noen som har bakgrunn for å uttale seg.

 

Åssen badekar er det? Er armaturet festet til karet og er karet kjøpt nytt eller brukt?

Jeg hadde akkurat samme problem med ett kar jeg kjøpte brukt og da måtte den keramiske pakningen til armaturet byttes ut. Jeg vil tippe det mangler eller er en ødlagt pakning ett eller annet sted.

 

 

Det viser seg at flisleggerne hadde klart å fylle avløpet med møkk. Så får vi bare diskutere hvem som skal ta den regningen.... Karet er forøvrig et Viviera Saba 155. Kjempefornøyd med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...