Gå til innhold

Diskusjon: Metallica vs. Megadeth!


nybb

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hørte akkurat Symphony Of Destruction. Gitaren er fengende, men vokalen er så... uæ! Liker den ikke. Jeg er tidligere Metallica-frelst(Lol, virker som om jeg er på anonyme alkoholikere elno! :p ). Men nå er jeg lei av de. Men Megadeth har aldri vært noe for meg. Metallica slår de på så og si alle stedene, mener nå jeg! :)

Lenke til kommentar

Til og med når det gjelder spilleferdigheter? Tekster? Riff? Utradisjonelle soloer? Drittalbumene (Risk vs St. Anger)?

 

Ting jeg synes Metallica er bedre på:

 

- Image

- Historie & medlemmene

- Sceneshow (dog ikke musikken)

- Platecover

 

Virker som om du har vanskelig for å akseptere at folk liker Metallica bedre enn Megadeth. Hver gang noen sier at de liker Metallica så kommer du og spør hvorfor når Metallica suger så heftig pung og ikke er i nærheten av Megadeth.

Lenke til kommentar

Virker som om du ikke har snøring på hva diskusjon og argumentasjon er. Fyren skriver ikke en dritt om hvorfor han ikke liker dem. Da spør jeg.

 

Må han det da? Kan ikke jeg like et band selv om jeg ikke kjenner historien deres eller ikke hører hva de synger? Jeg liker Metallica. Jeg trenger ikke å liste opp en hel liste på hvorfor jeg liker dem, det er enten mange eller få grunner til det, jeg bare liker dem. Jeg vet at dette er en diskusjonstråd, men likevel. It's my constitutional righst, bitch!

Lenke til kommentar

Da kan man like så godt unngå å poste.

 

Ingen som gidder å lese innlegg ála: "Metallica er helt klart best :!:"

 

Jeg ønsker at folk her inne skal argumentere for hvorfor.

 

Hvorfor blander du deg i det hele tatt? Spørsmålet var ikke til deg. Har du et behov for å prøve å heve deg over meg? Du feiler i allefall stort.

Lenke til kommentar

Mitt argument: Egentlig har jeg ikke noe, untatt at JEG syns at James har en bedre stemme både på ballader og Trashmusikk. Syns riffene og sangene generelt er mer fengende og bedre skrevet og utført. Det hender at Kirk drømmer seg inn i en annen verden når han spiller, men vanligvis er han konge.

 

Thats my opinion :cool:

 

Slike uttalelser liker jeg.. selv om jeg synes det er absurd. Men det er bare en del av diskusjonen. :D

 

Du, hestesvinet, har ikke oppfattet hva hovedpoenget i en diskusjon er. Du oppfatter meg som en fanboy, og som arrogant bare fordi jeg er enormt kraftig i min argumentasjon.

 

Vennligst hold deg til trådens emne, og slutt å påpeke alt. Det irriterer noe enormt.

Endret av nybb
Lenke til kommentar

Du, hestesvinet, har ikke oppfattet hva hovedpoenget i en diskusjon er. Du oppfatter meg som en fanboy, og som arrogant bare fordi jeg er enormt kraftig i min argumentasjon.

 

Vennligst hold deg til trådens emne, og slutt å påpeke alt. Det irriterer noe enormt.

 

Ahaha..."Hestesvinet" :rofl:

 

Du er jo en fanboy og arrogant når du starter en slik tråd og engasjerer deg så kraftig i ditt eget band.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Både metallica og megadeth suger. De var bra begge to en gang i tiden (typ, før trådstarter ble født), men nå er de ikke noe å høre på. Noen av dem. Metallica var best, derom hersker ingen tvil.

 

Er enig med det i at det beste materiale ble laget får mitt fødselsår. (93)

 

Hvis du mener suger på når det gjelder LIVE, er begge band fortsatt svært kurante! Spesielt Megadeth som har fått en enda bedre gitarist, og nå gammelbassisten.

 

Hvis du tenker det som er produsert, er jeg enig angående Metallica. Men å si at alt fra Countdown to Extinition til Endgame suger, er drøyt! ;) Utrolig mye bra musikk..

Lenke til kommentar

Til og med når det gjelder spilleferdigheter? Tekster? Riff? Utradisjonelle soloer? Drittalbumene (Risk vs St. Anger)?

 

Ting jeg synes Metallica er bedre på:

 

- Image

- Historie & medlemmene

- Sceneshow (dog ikke musikken)

- Platecover

Platecover? Jeg er enig i at de gamle coverene til Metallica er tøffe, men Megadeth er heller ikke dårlige når det gjelder cover. Personelig liker jeg Megadeths bedre, da deres er litt mer detaljerte enn Metallicas.

 

Personelig liker jeg nok Megadeth bedre enn Metallica. Megadeth har laget mye mer som er bra enn Metallica (Hvor alt etter ...And Justice for All er møkk, med et par unntak på Black Album).

 

Megadeth:

+ Genial musikk

+ Dave Mustaine (Hallo?!)

+ Tøff og orginal vokal

 

- Sceneshow

- Utbytting av medlemmer

 

Metallica:

 

+ Bra musikk til etter '88.

+ Tidlig Hetfielvokal (Da han skrek mer, ikke den jævla country-synginen hans.)

 

- Dritt etter '88

- "Penger, penger, penger!"

- Dagens vokal

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...