Paal Harald Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Med mulighet for å sende bilder på e-post og bedre eksponeringsmuligheter. Les mer
Marcyss Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 Denne funksjonen hadde min gamle Samsung Omnia innebygget....
Kjetil-H Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 (endret) Med mulighet for å bruke bilder fra andre kilder enn telefonkameraet også, og mulighet for å bruke bilder i flere rader i vilkårlig rekkefølge? Autostitch er i alle fall mer fleksibelt enn de mobilstiftemaskinene jeg har prøvd før.. Endret 26. juni 2010 av Kjetil-H
Crisz Skrevet 26. juni 2010 Skrevet 26. juni 2010 Oi, har ikke Iphone dette innebygget? Hmm, hadde dette på min 5 år gamle SE k700i... Pluss den jeg har nå da, HD2
JadedGamer Skrevet 2. juli 2010 Skrevet 2. juli 2010 k700i hadde mulgheten til å sette sammen tre bilder til et "panorama" når man tar de. AutoStitch er ikke begrenset til tre, og kan bruke eksisterende bilder, og er betydelig mer intelligent når det gjelder å merge, og lar deg croppe etterpå, og... Egentlig ikke sammenlignbart altså.
Crisz Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 k700i hadde mulgheten til å sette sammen tre bilder til et "panorama" når man tar de. AutoStitch er ikke begrenset til tre, og kan bruke eksisterende bilder, og er betydelig mer intelligent når det gjelder å merge, og lar deg croppe etterpå, og... Egentlig ikke sammenlignbart altså. Også er vi FEM år fram i tid også da Skulle bare mangle at det var blitt mer avansert med tiden, pluss at k700i ikke er en smart tlf engang
Anbefalte innlegg