dANIELZ1 Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Hei, har sett meg litt rundt på nettet og fant ut at de billigste katodene er fra Microplex/Netshop, og koster 29,- for katode og 34,- for inverter. Men når jeg går til kassen koster det uansett 95,- å få de sendt. Lurte på om noen vet av en nettbutikk med ca. samme pris på katodene/inverter, men rimeligere fraktpris..? Om det evt. fins?
Kjetil.. Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Hei, har sett meg litt rundt på nettet og fant ut at de billigste katodene er fra Microplex/Netshop, og koster 29,- for katode og 34,- for inverter. Men når jeg går til kassen koster det uansett 95,- å få de sendt. Lurte på om noen vet av en nettbutikk med ca. samme pris på katodene/inverter, men rimeligere fraktpris..? Om det evt. fins? Husker jeg kjøpte fra Ebay.co.uk Anbefaler at du sjekker der (NB: Private selgere, paypal)
dANIELZ1 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Skrevet 18. juni 2010 Hei, har sett meg litt rundt på nettet og fant ut at de billigste katodene er fra Microplex/Netshop, og koster 29,- for katode og 34,- for inverter. Men når jeg går til kassen koster det uansett 95,- å få de sendt. Lurte på om noen vet av en nettbutikk med ca. samme pris på katodene/inverter, men rimeligere fraktpris..? Om det evt. fins? Husker jeg kjøpte fra Ebay.co.uk Anbefaler at du sjekker der (NB: Private selgere, paypal) Skal sjekke om jeg finner noe der. Btw hva skal jeg søke på? Hva heter det på engelsk? Digital impuls har det, men vet ikke frakt. Link til nettbutikk?
Mechablast Skrevet 18. juni 2010 Skrevet 18. juni 2010 Er det dette du ser etter. http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=Cathode&_sacat=0&_odkw=Cold+Cathode&_osacat=0&bkBtn=&_trksid=p3286.m270.l1313 http://www.digitalimpuls.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2fDefault.aspx%3f__redir%3d1&__redir=1 Begge tingene fant jeg ut med å søke på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå