Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tett før du jinxa det latias.

Bale er oppskrytt. Det samme med Hutton.

Haha. Visste at Carew ikke var blant de mest populære hos Houllier, men har han plutselig blitt 4. valg? :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjipt å ikke klare å få den ballen i mål mer enn en gang i dag, samt rote det til slik som vi gjorde. Ballen 44% av tida på City sin banehalvdel. City forsvarte seg bra og har både flaks og Tevez og får dermed med seg 3 poeng fra Newcastle.

Skrevet

PL hele ettermiddagen og kvelden på en tirsdag. Sweet. :w00t:

16.00 Stoke - Fulham

16.00 WBA - Blackburn

16.00 Man City - Aston Villa

16.00 Spurs - Newcastle

16.00 Sunderland - Blackpool

18.30 West Ham - Everton

21.00 Birmingham - Man Utd

Hvilken kamp skal folket se kl. 16? Frister å se Welbeck leke for Sunderland, men ender nok med å se Spurs-Castle.

Skrevet

Nå brukte de strengt tatt ikke den trioen mot oss, for Welbeck er lånt ut fra oss.

Uniteds utlånsoldater gjør nytten i år. Både Cleverley og Welbeck har storspilt. :)

Skrevet

Det var et uvanlig tregt svar fra deg, Latias. :ohmy:

Vet Welbeck er utlånt fra oss. Ble bare at jeg ikke skrev det alt for presist. Tenkte på at han ikke kunne spille mot oss, så da ble det bare at jeg skrev trioen, men tenkte på Bent/Gyan.

Skrevet

Smudge er da ikke så dårlig? Tap hadde det nok blitt uansett, for jeg ser ikke hvordan Newcastle skal stoppe VDV og co. Håper på magi fra Carroll.

Skrevet

Smith er sånn ca Premier Leagues dårligste spiller. Bytter han gjerne mot Bebe eller hvilken som helst fyr. Han var god, men glansdagene er over for lengst for å si det slik. Håper han kan overbevise i dag uansett, men har ikke troa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...