Gå til innhold

Ye Olde Premier League Pub

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inderne viser bare at de ikke har peiling på fotball. Big Sam fikk jo sparken fordi de mente han ikke kunne ta dem til CL kommende sesong. Synd at inderne, araberne og amerikanerne skal ødelegge hele ligaen.

Skrevet

Sky melder at Rafa Benitez er ferdig i Inter. Håper han ikke kommer tilbake til Liverpool. Trodde aldri jeg skulle si dette om kelneren Rafa, men han hadde faktisk hevet dagens Liverpool flere hakk.

Skrevet

Personlig blir jeg veldig glad om Maradona holder seg langt unna engelsk fotball. Gud som jeg misliker den fyren!

Misliker fyren sterkt selv, og håper ikke han blir trener i noen ligaer. Ryktene om at Maradona skulle til Blackburn var i alle fall morsomme. Liten nedur for de som trodde at den godeste Maradona skulle komme til Blackburn, eller en trener med et navn skulle komme. Denne assistenten må jo være det rake motsetning fra hva som ble nevnt.

Skrevet

Hvordan kan Balotelli være på den laget, i de få kampene han har vist så har han vist noen ekstreme ting.

Stearman er der helt fortjent, men skulle likt å sett Ward der også.

Skrevet (endret)

Cattermole har ingenting å gjøre der imo, heller ikke Saha. Virker som de har screenet etter store navn som ikke har overbevist. Og Gomes? Nå har jeg ikke set så mye av han, men det har da ikke vært så ille med unntak av tabben mot united?

Endret av Hyrlen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...