Gå til innhold

mw2 eller bad company 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eier begge spillene vil si at BC2 er langt mer underholdende. MW2 er langt enklere enn BC2. Det beste BF-spillet er fortsatt BF1942 som er den første i BF serien. Der var det ikke unlock, tubes, eller commando tull, det var et spill for ekte nerder... Jeg mener menn!

Endret av Lube
Lenke til kommentar

Har både Mw2 og BC2.

Har mest lyst å gå i butikken og tvinge tilbake pengene jeg brukte på mølet MW2!

Hele spillet er bare dritt. det er vanligvis fullt av ting i luften som dreper deg hvert sekund! Camperene er overalt, Noobtubers, Knife runners, Shotgun runners, sprayers, hackers, nuke farmers, idioter, Mic spammers, rasister. JEG BLIR GAL!!! :mad:

 

Men BC2 anbefalest på det varmeste :thumbup:

Endret av NoNamesLeft
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har både Mw2 og BC2.

Har mest lyst å gå i butikken og tvinge tilbake pengene jeg brukte på mølet MW2!

Hele spillet er bare dritt. det er vanligvis fullt av ting i luften som dreper deg hvert sekund! Camperene er overalt, Noobtubers, Knife runners, Shotgun runners, sprayers, hackers, nuke farmers. JEG BLIR GAL!!! :mad:

 

Men BC2 anbefalest på det varmeste :thumbup:

 

Er helt enig i det du skriver.

 

MW2 er et søppelspill.

 

+1

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke spilt BC 2, men jeg har inntrykk av at det er overlegent MW 2 hva gjelder flerspillerdelen. MW 2 hadde en upåklagelig enspiller-kampanje, men dessverre forsømte de oss ganske meget når det gjelder flerspilleredelen. Det verste av alt er at det mangler såkalte dedikerte servere. Hvis flerspiller er viktig for deg, så er BC 2 et soleklart valg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt

jeg må bare komme med ett spørsmål:

 

jeg har sett på youtube at man kan "spotte" med xbox og playstation, jeg lurte på om man kan gjøre det på PC?

 

(snakker selvfølgelig om bc2)

 

JA ! er jo det viktigste med hele spillet :p

Q for å spotte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...