Gå til innhold

Telenor ADSL annonse.. hmm.. lov å prøve seg da:)


Anbefalte innlegg

Det jeg klikker på er da det at et firma ringer og gir meg et tilbud, som jeg sier nei til, men som uansett blir dytta på meg.

 

Jeg har faktisk mistanke om at de registrerer alle de ringer som kjøp og regner med at folk ikke gidder å klage fordi det er et bra tilbud for vanlige brukere.

 

Selv vil jeg heller ha en annen leverandør enn å måtte ha en grense på 30GB da jeg enkelte måneder er oppe i 40GB selv med 704/128.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt telenor dissing på morningen.

 

Telenor har webannonser ute nå hvor de skriver "Nå kan du få raskere internett for kun kr 349 / mnd"

 

De skriver INGENTING om at det gjelder spesielle forutsetninger.. kan jeg da kreve de skal levere meg en linje som er raskere enn 4000/896 kbit for 349kr mnd:)? Sånn bare for å mase?

 

Regner med at de har sitt på det tørre.. men det er jo likevel litt.. feil reklame syns jeg:)

 

 

Hvis jeg da hadde en 10mbit linje [hadde bare livet vært så hærlig!].... ..ville det da bare koste meg 349kr å øke den?? Hmmm.. interesant :D

Lenke til kommentar

Pappa fikk også et nytt "tilbud" fra telenor av en telefonselger. Oppgradere fra 384 til 1024 for 99,-/måned eller no. Med 30GiB grense, men her skulle vi vist få fortsette å surfe på 384 hvis du kom over grensen. Dette var i grunnen et bra tilbud siden vi har et snitt på 25-28 GiB/måned... jeg er fult klar over at telenor ikke har noe slikt tilbud, så pappa dobbeltsjekket med mannen, og vi bestilte. Grensen begynte å tikke, uten noe mer fart. Så kontaktet jeg en fyr på online hjelpen (#teknisk @ direkte.online.no), og han beklaget feilinformasjonen, og spurte om vi ville ha nattsurf gratis i en måned som kompensasjon.. men å teoretisk å kunne ende med 64kbps var liksom ikke så interessant, så vi fikk tilbake vårt gamle abonemang.

 

Hadde to lange samtaler med de supportfolka.. ble litt mye rot.. missforstod noe litt.. tenkte ikke, bare hadde det gøy! :lol:

Loggen (..)

Lenke til kommentar

For min del har jeg gudskjelov ikke noe mer med "S T J E L E N O R" å gjøre.

Jeg kan ikke huske en eneste gang i forbindelse med en henvendelse at de har klart å få gjort noe riktig. Kan ikke unnskylde det med tilfeldigheter heller, siden det statistisk sett er ikke er mulig å være så uheldig.

 

Grattis "S T J E L E N O R" :lol:

Lenke til kommentar

Altså, det er ikke bare bra med Nextgentel også da. Fikk en advarsel om at jeg ikke hadde betalt en faktura for tre dager siden (alle fakturaene er betalt). Fikk da beskjed om at de skulle sette med ned til 64kbps hvis jeg ikke betalte (har 4mbps). Jeg har jo ikke fått noe ekstra faktura og siden det sto i mailen (har du betalt alle faktura, vennligst ingorer denne mail)

 

Javel tenkte jeg, jeg driter i det da. I dag fikk jeg følgende mail :

 

Vi har fremdeles en utestående saldo på deg på:

 

kr. 1546,-

 

I tillegg kan det også ha påløpt div. purregebyrer og renter som i så fall vil fremkomme i egne brev fra vår innfordringspartner. Disse må også inndekkes.

 

Dette innebærer at vi nå senker hastigheten på din bredbåndslinje til 64kbps. Samtidig ber vi om at overnevnte beløp betales omgående.

 

Dersom vi i løpet av kort tid ikke  har mottatt betaling, ser vi oss nødt til å stenge nettilgangen fra NextGenTel AS. Et gebyr på kr. 398,- vil påløpe ved en eventuell gjenåpning som kun kan skje de første 4 ukene etter stenging. Deretter vil linjen bli koblet helt ned.

 

Om det skulle vise seg at du ikke har fakturaen tilgjengelig,  gjør vi oppmerksom på at følgende kontonummer skal benyttes: xxxx

 

Skulle det være spørsmål til faktura, beløp eller innbetaling, ber vi deg om å kontakte NextGenTel kundeservice på  55 52 79 79 eller på: www.nextgentel.no/kontakt/kontaktskjema.  

 

Har du betalt en av de siste dagene, har nok din innbetaling krysset dette varsel. Hastigheten vil bli satt opp igjen når din innbetaling er registrert, og du kan se bort fra denne henvendelsen.

 

Med vennlig hilsen

Kundeservice

NextGenTel AS.

 

Tenkte : HVA FANKEN ? :evil::evil: Ble skikkelig forbanna. Merket en time etterpå at mens jeg lastet ned en demo av Breed, sank hastigheten fra 430kbps til 7kbps !!!! :evil::evil: Gud gjett hvor sur jeg ble da !! Ringte seffers NGT med en gang og de sa at de skal sende ny faktura og at de hadde glemt å sende den !!! Jeg betalte seff over internett med EN gang !

 

Er dette riktig ?????? Og at jeg må lide med 7kbps nå til de har registrert min innbetaling ??? Hadde Teleh0r før, og aldri i livet et slikt problem fra de :grumpy::grumpy::shrug::shrug::shrug:

 

DÅRLIG SOM ET *************************** AV NGT !!!

 

EDIT ::::

 

Sendte just mail til de :

 

Fikk advarsel for noen dager siden av dere om at hvis ikke jeg betalte en faktura (som jeg ikke har fått) så skulle dere sette ned farten. Jeg ignorerte mailen fordi jeg ikke hadde fått noe faktura. I dag setter dere ned farten min til lusne 64kbps fra min opprinnelige 4mpbs linje!

 

Dette er altfor dårlig! Ihvertfall når jeg ikke hadde fått fakturaen engang. Hadde ikke slike problemer med verdenskjente "problemfrie" Telenor engang. Håper dere får satt opp farten min med en gang, fordi gjentar slike problemer seg fra dere, har jeg lite problem med å bytte leverandør grunnet at jeg har en nettjob som krever HØYHASTIGHETS nett og 64kbps er ikke kvalifisert som dette.  

 

I og med at jeg betaler for en tjeneste, som er deres 4mbps, vil jeg ha konstant 4mbps. Deres slagord er "Alltid på til fast pris. Raskere". Prøv å opprettholde det, så slipper jeg å tenke på NGT som et problematisk internettleverandørvalg, som er grunnen til at jeg ikke har Telenor lenger.

 

Ellers er jeg ganske fornøyd med linja, bortsett fra at jeg ikke føler det er som en 4mb linje, men heller mer som 3mb. Ganske kjedelig når økonomi ikke er din beste venn å ikke få 100% ytelse. Noe dere kan gjøre med dette ?

 

Håper dere tar meg seriøst og setter opp farten min til !4mbps! umiddelbart.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...