Gå til innhold

Boikott av jødene i Roma.


Anbefalte innlegg

Er der smart å boikotte alle jødene?

 

Hitill har man i vestlige land prøvd å unngått å ramme jøder som ikke har valgt å bo i Israel, også her i Norge har en prøvd å skille mellom en jøde som ikke bor i Israel og en israeler (jøde som bor i Israel).

 

Fagforeningen i Roma derimot, tok allerede i 2009 det hele ett skritt lenger og fortsetter mer tydelig i Hitlers fotspor, og vil boikotte alle jødene i byen.

 

Fagforeningen representerer 8000 butikkmedarbeidere i Roma, og boikotter allerede alle produkter som er laget av israelere.

 

Nå vil butikkenes fagforening også boikotte alle jødiske butikker i Roma, og holder på med å få oversikt over alle jødiske butikker i byen. Dette begynte dem med i 2009, og jeg regner med dem har fått oversikten nå.

 

Ser ut som det går i Hail Hitler der igården, noe for Kristin Halvorsen og SV eller?...

 

...er vel bare Hail Hitler som mangler. Men hun går vel bare i "jævla israel" tog istedet og sier "fy fy jødestat", boikott onde jøder. Betydningen er vel egentlig mye den samme som Hail Hitler...

 

...bare det at det hele har ikke utviklet seg like langt enda, selv om det begynte med boikott av jøde butikker før 2.verdenskrig også.

 

Bibelen sier at jødene skal bli mer og mer jaget og forfulgt igjen, rundt om i hele verden, i "endetiden" etter at dem har fått fedrelandet sitt igjen (Israel 1948) etter å allerede vert på "flukt" i langetider rundt om i hele verden. Vi blir oppfordret av Gud til å støtte og trøste jødene/israelittene i denne "endetiden", istedet for å jage og klage og boikotte dem.

 

Så er det selvsagt opp til den enkelte, å følge Guds anbefaling, eller å ignorere/forkaste den.

 

Fagforeningen i Roma er iallefall blant dem som forkaster Guds tips - hvor smart er egentlig det? Det vil iallefall tiden vise, for dem som tror det er smart.

 

Orginal kilde (roma jøde boikott): Ynetnews

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fagforeningen i Roma derimot, tok allerede i 2009 det hele ett skritt lenger og fortsetter mer tydelig i Hitlers fotspor, og vil boikotte alle jødene i byen.

Du utelater å nevne et viktig poeng, nemlig at bakgrunn for boikott-oppropet var p.g.a. Gaza-krigen. Så er neppe igang noen generellt jøde-forfølgelse av Hitler & Mussolini format

 

(ble det forresten noe av denne boikotten tilslutt? (var vel ifjor dette hendte)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Boikott Zionister, ikke jøder.

 

 

Hva er din betydning av en zionist?

 

Regimet til Israel og de som støtter dem.

Endret av medlem-140898
Lenke til kommentar

Hell yeah, wipe em all...

 

Fra spøk til revolver

 

IDF, kan jeg få spørre om grunnen til navne byttet?

 

Ja du spurrte jo nettopp. Hehe, så du spørr altså først - og deretter spørr om du får lov til å spørre? HM, artig!

 

Jeg bare byttet navn, jeg har forøvrig aldri sagt at mitt IDF nick stod for israeli defence force. Men...

 

...joda, det stod jo for det.

 

Men når det er sagt, så støtter jeg jødeforsvaret, om dem kaller seg for IDF eller PDF eller KLM. Og jeg støtter dem uavhengig om mitt nicknavn er IDF eller gunnar fra mo eller ola the icebox eller...ja du skjønner tegningen smile.gif

Endret av ola the icebox
Lenke til kommentar

Hertugen slår faen ikke feil. Er det mulig??

 

 

 

 

En link eller to OP? Det må da være mulig å finne fram. Nei jeg liker ikke situasjonen. Jeg skulle ikke tro at det var Italia som først fant på slikt. Om dette stemmer er det helt absurd. Og hvorfor legger så og si samtlige innenlands arbeidsforeninger seg opp i Midt-østen spørsmålet på vegne av arbeiderne? Jeg blir kvalm av slik misbruk av makt for egen vinning. Men med tanke på europas venstreelite så er dette ikke overraskende i det hele tatt. 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg tror han er kristen. En kristen som støtter sionister. Dessverre har det blitt flere av dem.

I følge deg så er han en sionist siden han støtter staten israel. Regner med at det innebærer de fleste land i verden.

 

edit:

Hva så om han er kristen, du skal faen meg være glad for <t det er religionsfrihet her i landet.

 

Jeg forstår at enkelte vil gå inn for boikott av varer fra Israel pga handlinger staten har gjort, akkurat på samme måte som mange i USA og Canada går inn for boikott av Norge og norske vare pga oljesandboringen og fangst på hval og sel.

 

Men hvorfor gå inn for boikott av lovlydige borgere i Roma fordi de har en feil religion, begynner å bli drøyt. Nå kjenner jeg ikke sannhetsgehalten i denne saken men om det er tilfelle så er jeg meget sterkt imot det.

 

Nå må jeg også påpeke at Halvorsen er for boikott av staten Israel men mot mobbing av Jøder.

 

Men det er noe jeg stusser over i denne saken her og det er at Egypt har også stengt grensene sine mot Gaza og utfører like ille overgrep mot palestinerne men ingen reagerer. Dobbeltmoral very much?

Endret av Blåbær
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Fagforeningen i Roma derimot, tok allerede i 2009 det hele ett skritt lenger og fortsetter mer tydelig i Hitlers fotspor, og vil boikotte alle jødene i byen.
Ikke bare i Hitlers fotspor, men også i fotsporene av våre egne Eidsvollsmenn anno 1814. Så tenk på det dere, neste 17. mai dere heiser flagget.
Lenke til kommentar

Er der smart å boikotte alle jødene?

Det korte svaret er nei. Jøder og Israelere er et slags politisk afrodisiak som får partier til å engasjere seg. Til sammenlikning har jeg ikke hørt mye om henging av homofile i Iran eller Marokkos okkupasjon av Vest-Sahara. Det er veldig mange steder med mye større lidelser enn i og rundt Israel. Motstand mot Israel er jeg redd skyldes et anstrengt forhold til jøder og Israelere generelt. Det er dermed ikke sagt at kritikk at Israel grunner i hatefulle holdninger, men at den ekstremt selektive rettferdighetsengasjementet er det.

Lenke til kommentar

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8166173.stm

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3552982.ece

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/sweden/7278532/Jews-leave-Swedish-city-after-sharp-rise-in-anti-Semitic-hate-crimes.html

 

http://www.youtube.com/watch?v=-fC-QjF9RKI

 

Palestina er islamistpropaganda.

Islamistene er Europas nye Nazister.

Europas nye jøder er dessverre jødene, igjen.

 

Alle som ikke vet dette er medskyldig til at det skjer - igjennom sin ignoranse.

 

“The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing”

 

http://www.youtube.com/watch?v=mrR3I6XVrfo&feature=related

Endret av Kafir
Lenke til kommentar

Er der smart å boikotte alle jødene?

Det korte svaret er nei. Jøder og Israelere er et slags politisk afrodisiak som får partier til å engasjere seg. Til sammenlikning har jeg ikke hørt mye om henging av homofile i Iran eller Marokkos okkupasjon av Vest-Sahara. Det er veldig mange steder med mye større lidelser enn i og rundt Israel. Motstand mot Israel er jeg redd skyldes et anstrengt forhold til jøder og Israelere generelt. Det er dermed ikke sagt at kritikk at Israel grunner i hatefulle holdninger, men at den ekstremt selektive rettferdighetsengasjementet er det.

Vel, vesten opprettet jo dette landet under FN.

Først lar vi jødene gå til pers her under holocaust, så gir vi de en stat så de kan leve i fred. De misbruker tilliten og ekspanderer og undertrykker en annen folkegruppe.

 

Så vi er skyldige i dobbel forstand, og er derfor mer engasjert enn i de andre sakene du nevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...