Gå til innhold

Innvandreropprør i Stockholm


Anbefalte innlegg

Ble ganske paff da jeg leste om dette som har foregått flere netter i Rinkeby i Stockholm, merkelig at det er nesten helt stille i norsk media om dette.

 

- Vi forsøker å hente ressurser fra alle andre deler av landet for å sikre forsterkninger, sier Mikael Eriksson ved politiet i byen til avisa Expressen.

 

I tillegg til en politistasjon ble en skole, flere andre bygninger, biler og søppelkasser satt i brann.

- Det er en krigssone her ute, det regner stein, fortalte et øyenvitne til gratisavisa Metro.

 

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2010/06/09/131848.htm

 

http://www.agderposten.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100609/NTBU/609074636

 

Ser ut til at forholdene der er ganske ekstreme til vanlig også...

 

In the Stockholm suburb of Rinkeby, aka "Little Mogadishu," a 20-year-old Somali woman in a black head scarf says: "Not even a non-Muslim dares to walk around with a short skirt in Rinkeby." She doesn't give her name for fear of neighbors' reaction.

 

http://www.google.com/hostednews/ap/article/ALeqM5hAxkMJHoh7wSRoNfP4AIfIkYgJpgD9G52BNG0

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Visst norsk media kunne gitt israel og jødene skylden for disse opprørene, så hadde dem slått det stort opp på alle hovednyheter og førstesider umiddelbart.

 

men norge og verden forøvrig bryr seg lite om nasjonale og religiøse minoriteter, ikke minst i Midtøsten, ja så sant dem da ikke kan gi Israel og jødene skylden for problemene...

 

...fordi da skriker plutselig media så høyt, at knapt ett eneste individ på jorden klarer å unngå det.

Endret av ola the icebox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sverige viser oss at å ta imot masse asylsokere fordi man synes synd på dem, kan føre til problemer. Sverige vil bare få mer og mer problemer i fremtiden og det er vanskelig a snu trenden, fordi først må folkeopinionen forandre seg. Dereter må de stramme til asylpolitilitikken. Problemet er at når dette har skjedd vil Sverige ha rundt 10% muslimer og 20% innvandre. Siden de har mye høyere fodselsrate og er yngre vil det bare forsette å øke. I tilegg, innvandre kan stemme og kan dermed dra folkeopinionen den andre veien.

 

Nordmenn bør sorge for at det som skjer i Sverige ikke skjer i Norge. For å få det til må innvandringspolitikken strammes inn, og jeg tror bare en Høyre, FRP regjering vil få det til.

Endret av Camlon
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Like før norge havner i samme situasjon.

Noen få ting vi kan gjøre for å formilde og kontrollere skadene er å:

 

- sende ut kriminelle innvandrere

- nekte innvandrere som aldri har vært i arbeid trygd og helsehjelp

- tillate ikke-vestlige innvandrere å få MAX 2 barn

- forby import av halal mat til Norge

- fjerne all statsstøtte til organisasjoner for/av innvandrere

- kutte ut morsmålundervisning for innvandrere

- alle typer kurs og utdanninger skal foregå på norsk eller engelsk

- ikke la hassan fra somalia importere sine 10 søsken og alle barna dems

- la de kun få EN sjangse på en søknad, hvis søknaden blir avslått, får de dra ut av Norge

- tilby ikkevestlige innvandrere med oppholdstillatelse en stor pengesum for å sterilisere seg

- kreve at innvandrere skal oppgi sitt hjemland og sin identitet, hvis de ikke oppgir identitet og hjemland får de bli i Norge, men har ingen rettigheter

- sende ut alle innvandrere som er med i småkriminelle gjenger o.l.

- innvandrerbarn som mobber skal øyeblikkelig sendes til en spesialskole hvor de blir disiplinert, hvis det ikke fungerer mister de retten til skolegang, men får heller ta imot hjemmeundervisning

- kaste ut alle medlemmer av moralpolitiet

- forby hijab og burka

- forby religiøs indoktrinering av barn, både kristne og muslimer

- forby innavl og henteekteskap

- test asylsøkeres IQ, samt andre psykiske egenskaper og sett et minimumskrav for å slippe inn i Norge

 

 

Arbeidsinnvandrere fra polen, russland og europa osv er selvfølgelig velkommen. Ønsker også de få ikke-vestlige som kan bidra og respektere den norske kultur og det norske språk velkommen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I et nasjonalsosialistisk samfunn hadde vi sluppet denne faenskapen.

Det hadde dog vært mye annet jævlig. Folk hadde gått rundt og vært redde hele tiden, hvis vi ikke hadde vært hjernevasket, da.

 

Jeg har forøvrig sett at du drar inn nasjonalsosialisme i så og si alle innleggene dine (i politikk-delen av forumet) -- er det ditt definitive politiske ståsted?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

I et nasjonalsosialistisk samfunn hadde vi sluppet denne faenskapen.

Det hadde dog vært mye annet jævlig. Folk hadde gått rundt og vært redde hele tiden, hvis vi ikke hadde vært hjernevasket, da.

 

Jeg har forøvrig sett at du drar inn nasjonalsosialisme i så og si alle innleggene dine (i politikk-delen av forumet) -- er det ditt definitive politiske ståsted?

 

Interessant at begge responser jeg har fått går på person, jeg har ingenting å si til deg eller herzeleid.

 

Dere er hinsides redning.

Endret av Dalfararen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

I et nasjonalsosialistisk samfunn hadde vi sluppet denne faenskapen.

Det hadde dog vært mye annet jævlig. Folk hadde gått rundt og vært redde hele tiden, hvis vi ikke hadde vært hjernevasket, da.

 

Jeg har forøvrig sett at du drar inn nasjonalsosialisme i så og si alle innleggene dine (i politikk-delen av forumet) -- er det ditt definitive politiske ståsted?

 

Interessant at begge responser jeg har fått går på person, jeg har ingenting å si til deg eller herzeleid.

 

Dere er hinsides redning.

Det var ikke ment som kritikk. Jeg skrev vel spørsmålet på en ordentlig og redelig måte? Tvinger deg ikke til å svare på noen måte, men du trenger ikke reagere slik.

 

(Å gå på person, i dette tilfellet, var ikke negativt. Jeg bare lurte, siden de fleste innleggene dine handler om nasjonalsosialisme, du fornekter vel ikke det…?)

 

Nasjonalsosialisme har jo ikke noe med tråden å gjøre heller, og siden du da trakk det frem, så spurte jeg.

Lenke til kommentar

Like før norge havner i samme situasjon.

Noen få ting vi kan gjøre for å formilde og kontrollere skadene er å:

 

- sende ut kriminelle innvandrere

- nekte innvandrere som aldri har vært i arbeid trygd og helsehjelp

- tillate ikke-vestlige innvandrere å få MAX 2 barn

- forby import av halal mat til Norge

- fjerne all statsstøtte til organisasjoner for/av innvandrere

- kutte ut morsmålundervisning for innvandrere

- alle typer kurs og utdanninger skal foregå på norsk eller engelsk

- ikke la hassan fra somalia importere sine 10 søsken og alle barna dems

- la de kun få EN sjangse på en søknad, hvis søknaden blir avslått, får de dra ut av Norge

- tilby ikkevestlige innvandrere med oppholdstillatelse en stor pengesum for å sterilisere seg

- kreve at innvandrere skal oppgi sitt hjemland og sin identitet, hvis de ikke oppgir identitet og hjemland får de bli i Norge, men har ingen rettigheter

- sende ut alle innvandrere som er med i småkriminelle gjenger o.l.

- innvandrerbarn som mobber skal øyeblikkelig sendes til en spesialskole hvor de blir disiplinert, hvis det ikke fungerer mister de retten til skolegang, men får heller ta imot hjemmeundervisning

- kaste ut alle medlemmer av moralpolitiet

- forby hijab og burka

- forby religiøs indoktrinering av barn, både kristne og muslimer

- forby innavl og henteekteskap

- test asylsøkeres IQ, samt andre psykiske egenskaper og sett et minimumskrav for å slippe inn i Norge

 

 

Arbeidsinnvandrere fra polen, russland og europa osv er selvfølgelig velkommen. Ønsker også de få ikke-vestlige som kan bidra og respektere den norske kultur og det norske språk velkommen.

 

Enig i stort sett alt bortsett fra diskrimineringen av muslimer, halalkjøtt må da være lov å importere.

 

Ett punkt du kunne føye til på listen din er:

 

-Ta makten fra internasjonalist skurkene som voldtar planeten og tilbakefør det i det norske folks hender.

Endret av Dalfararen
Lenke til kommentar

I et nasjonalsosialistisk samfunn hadde vi sluppet denne faenskapen.

Det hadde dog vært mye annet jævlig. Folk hadde gått rundt og vært redde hele tiden, hvis vi ikke hadde vært hjernevasket, da.

 

Mye annet jævlig? Som hva da?

Og vi hadde sluppet en god del problemer.

- vi hadde brukt mindre penger på kriminalomsorg

- vi hadde hatt mindre trygdeklienter

- vi hadde hatt et tryggere samfunn med mindre rasekrig og kulturelle konflikter

- vi hadde hatt mindre voldtekter, norske kvinner kunne faktisk gått i oslos gater uten å være redd for å bli voldtatt

- mindre mobbing på skolen, spesielt somaliske gutter mobber mer enn norske.

- et høyere overall skolenivå, innvandrergutter har ofte faglige problemer og bråker i klassen, samt. krever de ekstra oppmerksomhet fra læreren. Dette fører til at andre norske elever får mindre oppmerksomhet og blir forstyrret mer, noe som fører til en amputert skolegang.

mange fler problemer som jeg ikke gidder å skrive opp.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

I et nasjonalsosialistisk samfunn hadde vi sluppet denne faenskapen.

Det hadde dog vært mye annet jævlig. Folk hadde gått rundt og vært redde hele tiden, hvis vi ikke hadde vært hjernevasket, da.

 

Mye annet jævlig? Som hva da?

Og vi hadde sluppet en god del problemer.

- vi hadde brukt mindre penger på kriminalomsorg

- vi hadde hatt mindre trygdeklienter

- vi hadde hatt et tryggere samfunn med mindre rasekrig og kulturelle konflikter

- vi hadde hatt mindre voldtekter, norske kvinner kunne faktisk gått i oslos gater uten å være redd for å bli voldtatt

- mindre mobbing på skolen, spesielt somaliske gutter mobber mer enn norske.

- et høyere overall skolenivå, innvandrergutter har ofte faglige problemer og bråker i klassen, samt. krever de ekstra oppmerksomhet fra læreren. Dette fører til at andre norske elever får mindre oppmerksomhet og blir forstyrret mer, noe som fører til en amputert skolegang.

mange fler problemer som jeg ikke gidder å skrive opp.

Vel, for det første, så kan vi ikke vite alt dette, siden det aldri ble en realitet. Neuropa feilet.

Mindre rasekrig? Er det ikke fremmedfrykt du lager med nasjonalsosialisme?

 

Det med voldtekt, mobbing, bråk i klassen ++, er "bare tall". Altså, du vet like godt som meg at det ikke er alle. Å eksludere et helt folkeslag for slikt går ikke. Du må skille ut ugresset fra blomsterhagen, og dette gjelder blant både nordmenn og somaliere.

 

Skal vi fortsette denne debatten, trenger vi en annen tråd (eller at en mod flytter det vi har skrevet, dette er ganske Off Topic).

Lenke til kommentar

Du må skille ut ugresset fra blomsterhagen, og dette gjelder blant både nordmenn og somaliere.

 

 

Heller skille blomstene fra ugresset, de få individene som passer inn skal få bli og få alle rettigheter. Nordmenn har faktisk rett til å være her, så de kan vi ikke bare kaste ut.

 

Dumme nordmenn er vårt ansvar, på samme måte som dumme somaliere er somalias og ikke vårt ansvar.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

I et nasjonalsosialistisk samfunn hadde vi sluppet denne faenskapen.

Det hadde dog vært mye annet jævlig. Folk hadde gått rundt og vært redde hele tiden, hvis vi ikke hadde vært hjernevasket, da.

 

Jeg har forøvrig sett at du drar inn nasjonalsosialisme i så og si alle innleggene dine (i politikk-delen av forumet) -- er det ditt definitive politiske ståsted?

 

Interessant at begge responser jeg har fått går på person, jeg har ingenting å si til deg eller herzeleid.

 

Dere er hinsides redning.

 

Såså, det var ett oppriktig spørsmål. Jeg lurer på om du er nazist, slik at det er lettere å vite hvor man har folk i debattene, ikke noe å ta seg nær av det. Om du ikke vil svare står du fritt til det men å være så nærtagende kler deg ikke.

Lenke til kommentar

I et nasjonalsosialistisk samfunn hadde vi sluppet denne faenskapen.

Det hadde dog vært mye annet jævlig. Folk hadde gått rundt og vært redde hele tiden, hvis vi ikke hadde vært hjernevasket, da.

 

Jeg har forøvrig sett at du drar inn nasjonalsosialisme i så og si alle innleggene dine (i politikk-delen av forumet) -- er det ditt definitive politiske ståsted?

 

Interessant at begge responser jeg har fått går på person, jeg har ingenting å si til deg eller herzeleid.

 

Dere er hinsides redning.

 

Såså, det var ett oppriktig spørsmål. Jeg lurer på om du er nazist, slik at det er lettere å vite hvor man har folk i debattene, ikke noe å ta seg nær av det. Om du ikke vil svare står du fritt til det men å være så nærtagende kler deg ikke.

 

Å spørre noen om de er en nazist er det samme som å spørre om man er ett monster da det eneste referansepunket er det bildet som er skapt av jødiske hollywood produksjoner, så for å besvare spørsmålet ditt, jeg er ingen nazist.

 

Jeg vet på den annen side hva du er for noe, så jeg trenger ikke spørre, men nå er det nok personfokusering.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

nazist/rasisme/rasist begrepene er forbundet med så masse dritt. hvis du leser deg opp på nazisme, nazisme står for mer enn bare jødehat og målet om å ta over verden for den ariske rase.

 

Hva kalles det egentlig hvis man er nazist, men trekker fra tankene om jøde/neger-hat og ønsket om å ta over verden?

 

Vil helst bare ha en streng innvandringspolitikk hvor de tester alle asylsøkere, og lar de få individene som passer inn bli, mens resten får pakke sakene og dra hjem. Arbeidsinnvandrere skal selvfølgelig få lov å slippe inn.

 

Det at vi tar imot flyktninger på humanitært grunnlag er bare trist, de har oftest ingenting og bidra med, og de er en kraftig økonomisk belastning. Flyktningene mottar rett og slett dugnad fra AS Norge til de dør.

 

nazisme:

Sterk velferdsstat

Høyt skattetrykk

Kollektivisme

Fellesskapsløsninger

Liten grad av personlig frihet

Sterkt regulert marked

 

ikke så ulikt norges politikk nei.

Endret av thael
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...