Gå til innhold

Innvandreropprør i Stockholm


Anbefalte innlegg

Var det bare meg som la merke til at Dagbladet ikke nevnte at opprøret handlet om innvandrere med ett eneste ord?

 

Les artikkelen igjen og se hvor aktivt de unngår å identifisere de ansvarliges etnisitet.

 

nope, men det er så vanlig at man oftest ikke tar det opp. media sensurerer seg selv sterkt for å "ikke skape fremmedfrykt", derfor sensurerer de sannheten. Håper virkelig at de fleste ser igjennom sensuren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De danner muslimske parallellsamfunn og klager over at de ikke får like lett (eller vanskelig) jobb som andre svensker. :nei:

 

Det var vel sånt bråk i Rosengård lenge før noen finanskrise og høy ledighet, så nok en dårlig unnskyldning der.

 

 

 

 

I Norge kastes vanskeligstilte på gaten i Moss. Sikkert fordi asylsøkere tar ressursene!

 

http://www.moss-avis.no/nyheter/mor-blir-kastet-pa-gaten-om-10-dager-1.5374385?localLinksEnabled=false

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal man først sende ut muslimene skal også enhver jøde utsendes.

Dette er kansje det dummeste jeg har hørt.

Islam er en militant totalitær politisk ideologi som søker å ta makten over hele verden, og de muslimske lederne forsøker ikke engang å skjule det. Eneste årsaken til at vi finner oss i alt bråket er fordi vi er overbevist om at en majoritet av muslimene er "moderate". Vi er bare noen terrorangrep og et par Ilan Halimi'er unna å vokne, og da blir det nok satt opp ganske mange nye avganger fra Oslo Lufthavn.

 

Jødene derimot, klarer å være her og oppføre seg som folk, uten å stanse all trafikk i Oslo, uten å stå i hovedstaden og true med terrorangrep, uten å voldta kvinnene våre, uten å mobbe "hvitingene" på skolene der de er i mindretall, uten å tagge "gaza blør" på hvert eneste søppelspann i kongeriket, uten å skyte på synagoger, uten å drive kebabsjapper som er notorisk kjennt for kriminalitet og elendig hygiene, uten å true og angripe medlemmer av andre religioner, uten å danne gjenger som stadig vekk skyter på hverandre i hovedstaden vår, uten å kjønnslemleste sine egne jenter, uten å banke sine egne koner, uten å brenne kvinner med svovelsyre.. Skal jeg fortsette?

 

Poenget mitt er at jødene har vist seg verdig en plass i det frihetselskende kongeriket Norge, hvor andre grupper kan synes å feile, i økende grad.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg nevner at jøder ikke brenner damene sine med svovelsyre, og sier implisitt at muslimer gjør det. Følger du ikke med på nyhetene? Det var et slikt tilfelle i Norge nå nylig. Da spør jeg deg - er dette et unikt tilfelle? Var denne muslimen oppfinnsom? Nei, han var ikke det. Dette er tradisjonell avstraffelse av kvinner, noe denne artikkelen belyser på en makkaber måte:

 

-------------------------------------------------

http://blogs.tampabay.com/photo/2009/11/terrorism-thats-personal.html

-------------------------------------------------

 

Jeg kan gjøre det samme med alle de andre eksemplene også.

Hva var det jødene hadde gjort for å fortjene utvisning?

Forsvart seg mot terrorgruppen hezbollah og ikke latt seg myrde uten kamp?

 

heil%20hezbollah%20008.jpg

 

Dette har vi sett før, i svart-hvitt.

Endret av Kafir
Lenke til kommentar

Vel, hadde det ikke vært for dine jødevenner hadde vi ikke hatt så mange muslimer i Norge som vi har i dag. Norge fritt - Norge hvitt (jøder inngår ikke i hvitt, nei)

Vennligst forklar meg - hvordan er jødene ansvarlige for antallet muslimer i Norge?

Lenke til kommentar

Og en annen ting...

 

Når innvandringen skjer i stor grad, og befolkningsveksten er NEGATIV... så blir jeg forundret over at folk reagerer på INNVANDRINGEN heller enn det faktum at FOLKET ikke får nok barn til at samfunnet KAN fungere uten innvandring.

 

Det norske folk (og folk i mange vestlige land) framstår som impotente, og folket reagerer på at innvandrerene får snoppen opp.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Og en annen ting...

 

Når innvandringen skjer i stor grad, og befolkningsveksten er NEGATIV... så blir jeg forundret over at folk reagerer på INNVANDRINGEN heller enn det faktum at FOLKET ikke får nok barn til at samfunnet KAN fungere uten innvandring.

 

Det norske folk (og folk i mange vestlige land) framstår som impotente, og folket reagerer på at innvandrerene får snoppen opp.

 

Nå blir du bare banal.

Lenke til kommentar

Å?

 

Ser du ikke på det som noe problem at nordmenn ikke lager nok barn til at Nordmenn som folk vil kunne fortsette å eksistere uten innvandring?

 

...

Dersom du bruker 10 kroner i uken, og har 1000 kroner på konto, sier det seg selv at du trenger en inntekt eller rente på minst 10 kroner per måned for at du ikke skal ende opp i null.

Innvandrere er denne inntekten i Norge, da vi bare har 7 kroner rente i måneden og bruker 10.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Å?

 

Ser du ikke på det som noe problem at nordmenn ikke lager nok barn til at Nordmenn som folk vil kunne fortsette å eksistere uten innvandring?

 

...

Dersom du bruker 10 kroner i uken, og har 1000 kroner på konto, sier det seg selv at du trenger en inntekt eller rente på minst 10 kroner per måned for at du ikke skal ende opp i null.

Innvandrere er denne inntekten i Norge, da vi bare har 7 kroner rente i måneden og bruker 10.

 

Om befolkningen i Norge gikk nedover en periode ville ikke ha gjort noe som helst. Færre å dele ressursene på. Innvandrere er altså ikke nødvendig om det da ikke er konkurranse om å ha flest mulig innbyggere, type bananfluer på glass.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...