Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Den store karaktertråden! Del dine karakterer og snitt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gikk ut av påbygg i år, men gikk service og samferdsel før.

 

4,83. Skulle ønske jeg kunne kommet meg opp på 5 da, men desverre.

Alikevel veldig fornøyd da, kun en 3'er.

 

Men jeg gikk opp ifra 3 i matte i førsteklasse til 5 på påbygg, økonomien hjalp nok litt der :w00t:

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Jaja, til slutt har vitnemålet kommet ...

 

Snittet sank en del da eksamenskarakterene kom :( To av de tre skriftlige eksamenene mine gikk til helvete :ph34r:

 

Men dere, tenk så lite karakterer egentlig betyr!! Vi kan ha det like mye gøy, og nyte livet og glede oss til videre studier uansett :D :D

:love:

 

Ønsker dere en gooood sommerferie!! :blush:

Lenke til kommentar

Det er kun korrelasjonen mellom karakterer og hardt arbeid som er signifikant. De som påstår de får seksere i fleng, uten å studere, dem er løgnere (Det er fullstendig mulig å få 6 etter å ha lest historieboken kun en gang, jeg påstår ikke noe annet). Det er faktisk elementært at for å vite noe, må du ha lært det, eller intuivt forstått det. Det betyr med andre ord at hardt arbeid er nøkkelen til gode karakterer... Har du jobbet dårlig, vil du få dårlig betalt - og omvendt.

 

Det ble 5,3 til slutt. Jævla skriftlig eksamen i matematikk...

 

 

 

Jeg fikk - som du ser - NG i orden. Jeg var den eneste i klassen min som fikk nedsatt orden, og kontaktlæreren min gratulerte meg for at jeg ikke fikk LG i stedet. Jeg gjør aldri lekser, og arbeider aldri i timene.

Endret av Magnus_L
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...