Gå til innhold

iPhone 4 vs. HTC Desire


Anbefalte innlegg

Da er noe galt, enten batteriet eller en defekt ved selve mobilen (hardware eller software).

Forresten har hun data tilkobling (3G/mobilt nett) på? Selv om hun skulle hatt data kobling på burde batteriet vare lengre hvis hun ikke bruker telefonen konstant.

nei det er ikke noe galt. de bruker web basert crm m 3g, epost, sms, tale. ikke konstant, men aktivt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Lekkert design, god batteritid og nydelig oppløsning på skjerm. Propertiære løsninger på lading, sync og filoverføring. Ingen oppgraderingsmuligheter for minne eller batteri, ingen flash og låst fast til tech-verdens svar på kommunisme.

 

Den perfekte telefonen er en iPhone 4 med mUSB og Android OS :) Når jeg ikke får det, så blir det android.

 

+1

Der sa du akkurat grunnen til at jeg ikke kommer til å kjøpe iPhone 4, med bare et bitte lite innlegg. :)

 

Om det ville vært den perfekte telefonen for alle, er det enkle svaret nei, men den ville vært tilnærmet det for meg.

 

 

og 3,7" - 4" skjerm.. 3,5" er for liten..

Lenke til kommentar

Blir vel en iphone med hd oppløsning da, de er ikke så langt unna nå.

 

Jeg har hørt rykter fra en venn som bor i Hong Kong om at neste toppmobil med WP7 fra HTC får 1280x800 i oppløsning og 4,5" skjerm, men ingen info om type skjerm dette blir.

 

Men hva hjelper det når jeg vil ha android 2.2? hehe

Endret av SolbergMobil
Lenke til kommentar

Akkurat ikke hd oppløsning altså som er 1280x720.

Men personlig så håper og tror jeg at apple kommer til å holde seg til den samme oppløsningen ihvertfall til neste generasjon iphone. Du må huske at de har holdt den samme oppløsningen fra iphone 1 fra 2007 til nå. Fordelen var at programmer skrevet i 2007 holdt seg uten problemer, OS'et kunne oppdateres mye lettere når man måtte slippe å forholde seg til flere oppløsninger osv. Så selv om de ikke kunne drive innovasjon på oppløsningen så måtte bruke tiden på andre måter som software.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt rykter fra en venn som bor i Hong Kong om at neste toppmobil med WP7 fra HTC får 1280x800 i oppløsning og 4,5" skjerm, men ingen info om type skjerm dette blir.

 

Men hva hjelper det når jeg vil ha android 2.2? hehe

 

Og jeg har hørt rykter av meg selv om at dette tas med en god pakke Jozo med jod... ;)

 

Inntil det skjer kommersielle gjennombrudd på batterifronten med tanke på ny teknologi så tror jeg vi begynner å se en utflating i oppløsning og skjermstørrelse. En skjerm under fem tommer med høyere oppløsning enn XGA vil man etterhvert slite med å se store forskjeller på i normal bruk. Jeg tror derfor at produsentene velger å se på andre ting før vi ser et hopp opp til WXGA.

 

Men for all del; det kan være at jeg tar feil her. Så ikke ta det for noe annet enn det det er; spekulasjoner.

 

:)

 

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...