Gå til innhold

Anmeldelse: Blur (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så.. Dette fikk karakteren under det Split/Second fikk. Jeg står ovenfor et dilemma: Siden sommeren har mer å by på enn spilling, gidder jeg ikke kjøpe begge to. Hvilke skal jeg gå for. Personlig heller jeg 1% mer over på Blur, men nå ble jeg jo i tvil igjen.

 

Ser det er to forskjellige folk som har testet spillene også da..

Lenke til kommentar

Hverken racing delen eller "mario kart" delen holder mål i dette

spillet. Grafikken er middelsmådig, til og med for konsoll spill å være,

noe som ikke hadde gjort så mye om gameplayet hadde vært bra, men

nei. Feelen på bilene er dårlig og banene er forferdelig genereic,

værken nyskapende, gjenomtenkt eller det grann morro å kjøre på.

Har sett mere gjenomførte, oppfinnsome og artige bilbaner lagd i Doom Editing Utility.

 

Nå er jeg extrem kresen på bilspill, og en PC bruker, men hutte

meg tu dette spillet imo. er rett og slett crappy.

 

/rant

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Kjøpte meg dette spillet på steam for ikke så lenge siden. Konseptet med realistiske biler og powerups virket temmelig teit tenkte jeg, men kjøpte nå allikevel. Til min store overraskelse så var dette spillet rett og slett veldig gøy. Har ikke blitt så positivt overasket over ett spill siden Batman Arkham Asylum. Powerupene gjør virkelig spillet.

 

Bossløpene og checkpointrace er litt kjedelig riktignok fordi man bruker powerups lite der og føler seg veldig ensom på veien, men de to spillmodusene dominerer ikke opplevelsen. Grafikken var også mye bedre enn man kunne få inntrykk av fra postene her. Bilene og veiene ser veldig bra ut, det som befinner seg utenfor veien kunne sikkert sett enda litt bedre ut, men så spiller jeg ikke bilspill for å beundre detaljer i landskapet. Vannet når du kjører igjennom det er det eneste som ser direkte dårlig ut.

Endret av Lore
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...