Gå til innhold

iPhone 4/4S Café  Prat i vei...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ingen som selges uten Telenorlås i første omgang, men det kommer nok i neste parti! Detaljer rundt totalpris vil dukke opp når produktet er aktivt på sidene våre! Fra Komplett sin facebookside

 

Då er det kansje ikkje bare Apple Norge som kjem til og selge uten abonnement.

Komplett mener nok Netcom-låste telefoner.

 

Apple har sagt at kun "Apple-forhandlere" vil selge telefonene ulåst, så er spørsmålet da om det gjelder Apple Store eller fysiske forhandlere.

Lenke til kommentar

GREAT! Bankkortet mitt sluttet å fungere i dag. Null telefon til meg. Og han jeg skulle stå i kø med står med 10 andre, og butikken har visstnok 50 telefoner. Var en av Elkjøpbutikkene. FML

Både Elkjøp og Expert tilbyr betalingsutsettelse, f.eks. 2 mnd-faktura mot et gebyr på 99 kr. Så kom deg ut i køen du.

Uten fungerende kort har jeg ikke penger til bensin. Bor en time unna, så er for sent uansett nå. Bestiller på nett.

Endret av Joakim Skurk
Lenke til kommentar

Hva koster det oss alle om vi skulle betalt en fyr for å reise rundt i landet og banke alle som kjøper for å legge ut på finn.no med et digert balltre?

 

Kan vi få til en kronerulling av noe slag?

Jeg stiller meg til disposisjon som sjåfør. Bagasjerommet er sikret med plastikksekker!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Salg oppe på komplett

 

Grove priser

 

djuice explore 349.00 0.49 0.89 0.49 5.983,- 1.795,-

 

SurfPrat M 389.00 0.49 0.89 0.49 6.963,- 2.295,-

 

FriTid 299.00 0.69 7.583,- 3.995,-

 

FriHet 199.00 0.49 0.89 0.49 6.383,- 3.995,-

 

FriPrat 399.00 0 0.79 0.59 8.783,- 3.995,-

 

djuice phone 175.00 0.45 0.89 0.45 6.095,- 3.995,

Lenke til kommentar

Vet dere hvor de selger i Bergen i kveld/i morgen tidlig? Kom nettopp hjem fra en 10 dagers-tur til Lisboa, så er litt ute av det nå og har ikke lest noe her på forumet... Er det best å prøve å seg kl. 9 på NetCom sin hjemmside i morgen tidlig eller stikke en eller annen butikk kl 8 eller noe? Og Telenor da, selger de også kl. 9 på nettbutikken i morgen?

 

Og er det nå 100% sikkert at man kan bryte og få telefonen ulåst etter/selv om man kjøper telefonen m/abonnment?

 

EDIT: Ser de har 16GB på Komplett, men ikke 32?

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Men dere som skal kjøpe med Telenor, hvorfor kjøper dere ikke bare fra komplett? Jeg vurderer å vente til kl 9 i morgen og kjøpe med NetCom... men vet ikke helt. Noen tips? Noen som bor i Bergen som har tenkt å kjøpe fra fysisk butikk i morgen tidlig eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...