Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kjempe for kjærligheten?


Gjest trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest trådstarter

Heihei alle sammen. Jeg skal ikke gå noe særlig dypt inn på problemet mitt, men det har seg sånn at jeg har holdt på med ei jente typ 1uke. Vi har blitt veldig glad i hverandre på kort tid, og koser oss veldig sammen. (Begge to er 17 hvis det har noe å si.)

 

Nå nylig har hun sagt hun er usikker, men ønsker veldig å prøve. Hun sier også hun vil at jeg skal overbevise henne om at jeg er verdt og kjempe for.

 

Hvordan i alle dager gjør man det? Sender man blomster på døra eller hva?!

 

Hadde vært awesome med noen kjappe tips om hva man kan gjøre, og jeg kommer til å sette voldsomt pris på hjelp! Jeg skal også selvsagt oppdatere om hvordan det går med denne jenta.:)

 

Mvh Trådstarter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først av alt, så utruleg søtt av deg! =)

 

Det beste er vel å berre visa ho kor mykje du bryr deg om ho, og er glad i ho. (Men ikkje bli innpåsliten og klengete :p )Finn på ting! Gjerne noko litt utanom det vanlege :) Ikkje send blomar på døra, ta ho med på tur og plukk blomar til ho i staden :) Berre gjer ting du trur ho vil setja pris på, og vis at du er glad i ho :thumbup:

 

Lykke til, det kjem nok til å gå strålande! :D

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Tusen hjertelig takk for svar Jazzjento, det var noen visdomsfylte ord jeg satt veldig pris på:).

 

Raudridder, det er snakk om å kjempe for noe i fremtiden, har da aldri nevnt noe ang. kjærlighet på dette tidspunkt? Meget unødvendig å skrive kommentarer som det.

 

Jeg føler da at å sende blomster på døra blir hakket for klisjè, derfor tenker jeg èn rød rose? + evt. en middag? Hmm, har litt å tenke på nå ja!

Lenke til kommentar

Raudridder, det er snakk om å kjempe for noe i fremtiden, har da aldri nevnt noe ang. kjærlighet på dette tidspunkt? Meget unødvendig å skrive kommentarer som det.

Lagt merke til hva slags tittel du satte på tråden eller?

 

Uansett syns jeg dette blir tåpelig. Har hun lyst til å være med deg, syns jeg ikke du skal trenge å bevise en dritt. Hadde vært noe anna om dere hadde vært sammen i fem år og du hadde vært utro men ikke ville miste dama. Å kjempe for noe så tidlig i et "forhold" er jo bare tilbakestående.

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Bazukh: Emnetittelen kan være flersidig etter min menig, but hey, det er jo bare min mening, er fortsatt unødvendig og gå offtopic. Uansett så har jeg forklart hva jeg mente med emnetittel nå, og dette trengs ikke diskuteres mer. Beklager for alle misforståelser.

 

Anyhow, kan da legge til at hun nylig kom ut av et annet forhold, og det er dette hun er usikker på, altså om hun vil gå inn i et nytt med engang. Og ja det du sier Bazukh gir faktisk mening, tusen takk for svar, setter pris på det:).

 

Kan da legge til at hun var hos meg ikveld, og det gikk forsåvidt på skinner.

Lenke til kommentar

Anyhow, kan da legge til at hun nylig kom ut av et annet forhold, og det er dette hun er usikker på, altså om hun vil gå inn i et nytt med engang.

Da gir det heile meir meining, at ho er usikker på å gå rett over på noko nytt kan eg ha forståelse for. Gjerne ein plan å vere litt usikker sjølv i samanhengen, ho er sikkert ei flott jente, men det er alltids ein sjanse for at du ender opp som ein rebound, sannsynlegvis noko av det ho er bekymra for sjølv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...