DonKnaus Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Er det noen steder jeg kan laste ned TrackMania United Forever gratis(Fullversjon helst). Jeg har nation men syntes at United er så mye bedre.
k-h-s Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Hva tror du? Laste ned noe gratis som koster penger, lurt spørre om du. Du må kjøpe det!
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 (endret) Går ikke å laste ned TMUF gratis. TMNF er jo akkurat samme spillet, bare at du ikke kan bruke skins. Ellers er det 0 forskjell.. Endret 5. juni 2010 av KSolfjeld
StorPeder Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Det er vel endel andre typer løp/kjøretøy tilgjengelig i TMUF, er det ikke? Jeg for min del klarer meg lenge med TMNF siden det er stadion- settingen som er klart gøyest.
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Det er vel endel andre typer løp/kjøretøy tilgjengelig i TMUF, er det ikke? Jeg for min del klarer meg lenge med TMNF siden det er stadion- settingen som er klart gøyest. Det er riktig. Jeg spiller bare stadium, så for min det spiller det ingen rolle, TMUF har noen flere moduser..
KanoKrakk Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Gratis download på demoen ligger jo ute på sidene dems... Fullversjon må nok kjøpes ja.
Snorre Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Synes nesten du burde ta deg råd til å kjøpe Trackmania United Forever. I forhold til hvor mye innhold og underholdning du får, er prisen veldig ok. Kun 30 euro på Steam. Mulig du får tak i det enda billigere andre steder.
PosteMonopolet Skrevet 25. mai 2011 Skrevet 25. mai 2011 Har kjøpt Trackmania United forever star edition billig på ein butikk i Tyskland med lisens. Dessverre så er det berre tysk versjon inkludert på DVDen, det forstår eg ikkje så mykje av. Lurer på om nokon veit om gratis nedlasting av installasjonsfila til engelsk fullversjon der eg kan bruke den lovlege lisenskoden som ligg i coveret?
chokke Skrevet 26. mai 2011 Skrevet 26. mai 2011 Trackmania United Forever Star Edition koster 7.50€ på Steam i 5 timer til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå