Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han interessert?


...   

31 stemmer

  1. 1. Er han "ordentlig" interessert?



Anbefalte innlegg

Dette er et ganske "standard" spørsmål på diverse forum, kan jeg tenke meg ... Prøver likevel å spørre, for jeg vil så gjerne ha svar!

 

Jeg er ei nitten år gammel jente som har et "problem", eller ikke akkurat problem, da, men ... De to siste helgene har jeg vært på byen, og da har jeg møtt en gutt som man kan si jeg holder litt på med ... Men jeg er usikker på hva han vil, egentlig. Når han snakker høres det ut som han vil bli bedre kjent og sånn, men han klår så fælt. Og vil veldig tydelig ha sex. Hittil har jeg sagt nei til det, jeg er jomfru og både usikker og redd. Så tenker jeg litt sånn at når han har så hastverk, virker det som han kun tenker på én ting ...

 

Samtidig er han veldig sånn søt, på en måte. Snakker om familien sin, og har bedt meg på en sammenkomst med jobben hans (men begge var ganske fulle da, så tar det ikke seriøst enda). Og han har sendt noen meldinger, forrige uke på mandag og på fredag, og nå sist i går. Jeg har ikke sendt første melding noen gang enda. Men han virker så sur på meldinger! Ingen smil, og setningene er korte. Og altså, rett etter helga, og rett før neste helg ..? Må sies at han studerer i en by som ligger veldig langt unna, så han er her bare i helgene.

 

Egentlig har vi bare møtt hverandre to ganger. Men da har vi vært sammen hele natten. Jeg hadde ikke forventet mer kontakt etter den første helga, men det virker jo som om han vil møtes igjen, siden han fortsetter å sende meldinger? Hva vil han i såfall? Bare ha sex, eller mer? Sånn ut ifra det jeg har skrevet her? Jeg vil ikke skrive flere detaljer her, men om noen har konkrete spørsmål, kan jeg jo kanskje svare. Kommer bare an på om jeg fortsatt får vært like anonym ;)

Endret av Jordbæret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest jenta

Unge dame, du har mye å lære. Du kan velge å ta lærdommen intensivt eller over lengere periode. Vet ikke hva jeg ville anbefalt. Begge deler er like interessante, men krevende.

Tilbake til spørsmålet, nei han er ikke interessert i stort mer enn et ligg. MEN det kan selvfølgelig være andre viktige momenter som spiller inn. Så obs på det. Det kan vi komme tilbake til om du velger å fortsette å spørre.

Lenke til kommentar

Det er nok godt mulig han bare tenker på en ting ja.

Du kan jo plage ham litt utover sommeren med å krysse beina og se om det stemmer. :!:

 

Hehe, men gjør jo det allerede :) Har sagt nei hver gang, drar bort hendene hans når de er "feil" steder osv.

Alle ser på meg som den uskyldigste i verden, så og si. Skjønner ikke helt hvordan han har fått inntrykk av at jeg blir med på ting sånn uten videre.

 

Men takk for ærlighet. Det kommer ikke til å skje noe med det første ;)

Lenke til kommentar

Unge dame, du har mye å lære. Du kan velge å ta lærdommen intensivt eller over lengere periode. Vet ikke hva jeg ville anbefalt. Begge deler er like interessante, men krevende.

Tilbake til spørsmålet, nei han er ikke interessert i stort mer enn et ligg. MEN det kan selvfølgelig være andre viktige momenter som spiller inn. Så obs på det. Det kan vi komme tilbake til om du velger å fortsette å spørre.

 

Haha, tar det gjerne intensivt, tror jeg? :D

Jeg er interessert, men ikke forelsket. Ikke verdens undergang om han ikke er interessert i meg :) Men vil ikke bli "brukt" heller :)

 

Ok, men det at han kom og holdt rundt meg når jeg pratet med en venninne? Eller at han vil holde hender og kysse offentlig? At han i samtale "avslørte" at han hadde sett en del på facebookprofilen og bildene av meg der? Det betyr ikke noe?

 

Jeg er livredd for å bli såret. Er så usikker fra før av. Best å ikke ha noen forventninger om noe mer, hvertfall, skjønner jeg!! :) BRA å få klar beskjed!! :)

Endret av Jordbæret
Lenke til kommentar

Men altså ... Burde jeg bare glemme ham med en gang, da?

Bør ikke sende en melding eller noe (siden han har vært den første til å sende de andre gangene)?

 

Haha, jeg burde vel se den filmen "Han er faktisk ikke interessert".

 

Men. Jeg vil at han skal være litt interessert!! Haha :p

Lenke til kommentar

Hvem sier noe om å bli brukt? Hvis det er den instillingen du har, så er det mulig du kan bli brukt, men hvorfor ikke bare snu det på hodet? Du sier selv du ikke har noen sterke følelser for fyrn, og at du egentlig syntes det er mest spennende. Da kan du jo spørre deg, hvem er det som bruker hvem?

Ikke bli så oppsatt i de der kjønnsrollene :p

Lenke til kommentar

At Jordbæret vil ta seg tid og utforske mulighetene slik at hun ikke blir "lurt" er vel helt opp til henne.

Det høres jo strengt tatt ut som fyren er en skikkelig hanrei som ikke kan oppføre seg mot jenter så jeg holder med henne i den avgjørelsen. Det er jo selvfølgelig ingen garantier her i livet men man kan da ta visse forhåndsregler uansett.

Lenke til kommentar

Hvem sier noe om å bli brukt? Hvis det er den instillingen du har, så er det mulig du kan bli brukt, men hvorfor ikke bare snu det på hodet? Du sier selv du ikke har noen sterke følelser for fyrn, og at du egentlig syntes det er mest spennende. Da kan du jo spørre deg, hvem er det som bruker hvem?

Ikke bli så oppsatt i de der kjønnsrollene :p

 

Nei, nei :p Mener det ikke akkurat sånn heller. Mener mer at jeg ikke gidder å bli glad i eller stole på noen som ikke egentlig bryr seg om meg. Eller tro at noen bryr seg, når de ikke gjør det. Da vil jeg uavhengig av kjønnsroller få en dårlig følelse.

 

For å si det sånn: Hvis jeg har sex med en gutt, innebærer det for meg å vise tillit. Jeg hater kroppen min. Det å i det hele tatt la noen ta på meg er liksom en greie som er vanskelig. Kanskje det er jeg som har mine rare problemer jeg bare bør komme over.

Lenke til kommentar

At Jordbæret vil ta seg tid og utforske mulighetene slik at hun ikke blir "lurt" er vel helt opp til henne.

Det høres jo strengt tatt ut som fyren er en skikkelig hanrei som ikke kan oppføre seg mot jenter så jeg holder med henne i den avgjørelsen. Det er jo selvfølgelig ingen garantier her i livet men man kan da ta visse forhåndsregler uansett.

 

Oj, så ille?! Setter pris på sannheten, men!

 

Tror han er en god person, egentlig. Snill, liksom. Skikkelig kar. Men det betyr jo ikke at han må like meg! Det kan jo godt hende jeg bare er dårlig på å ta signaler, og at han ikke gjør noe som helst feil :) Mest sannsynlig er det slik. Det jeg må gjøre da er vel å "sperre av" følelsene litt, og ikke la meg selv tenke noe mer på ham ... Ikke legge for mye i ting.

 

PS: Enzyme X: Likte det innlegget! Er lov å håpe hvertfall :)

Endret av Jordbæret
Lenke til kommentar

Det enkleste vil nok være å spørre ham hva han er ute etter. Forklare for ham at hvis du utvikler følelser er det et stort personlig steg for deg(?)og at du gjerne vil vite om du kan stole på ham. Ut ifra det svaret du får kan du vurdere om dette er en person du vil gå videre med.

Ikke skam deg over kroppen din, det er det fineste instrumentet du noen gang kommer til å eie :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er nok godt mulig han bare tenker på en ting ja.

Du kan jo plage ham litt utover sommeren med å krysse beina og se om det stemmer. :!:

 

Tar det for lang tid, så er det ikke rart om han ikke gidder å vente lenger heller, det er verdt å tenke på.

 

Da er det ikke nødvendigvis sikkert at han bare ville ha sex med henne, som hun kunne konkludert med.

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

Jeg tror han er interessert i mer enn bare sex, men igjen virker det som at han har et annet forhold til sex enn det du har.

Kanskje det rett og slett faller han mer naturlig med sex, enn det gjør hos deg.

 

Uansett ville jeg nok heller tatt kontakt i ukedagene og tilbrunget mer tid med personen, uten alkohol i bildet for å se hva som skjer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svarene som har kommet!!

 

Jeg må definitivt møte ham edru (både jeg og han, hehe) :yes::yes:

 

Og ja, Gene, bare jeg tør, må jeg få "mannet meg opp" til å bare spørre ... Fornuftig råd. Jeg er veldig dårlig på å snakke om følelser, men det må man jo. Kan jo kanskje se det litt an også. Bare se hva som skjer. Men det tar lenger tid, og et negativt utfall vil kanskje føles verre. Samtidig er det jo ikke farlig å oppleve skuffelser. Men det er muligens like greit å bare spørre, som du sier. Haha, får ikke bestemt meg!

 

Lekr, da burde jeg altså la han vente litt for å finne ut av det? Mest sannsynlig tar det litt tid med meg uansett.

 

Cognomen, vet du, det har jeg faktisk vektlagt så mye. Skjønner jo egentlig at han har et ganske annet forhold til sex, han er litt eldre enn meg også. Har bare ikke tenkt på det, egentlig. Kan jo håpe han er interessert, i hvert fall ... Men tør ikke helt det enda nå, hvertfall ikke etter disse tilbakemeldingene (noe som er bra)!! ;)

 

 

Konklusjonen her er kanskje at han mest sannsynlig ikke er interessert, men at det er mulig? Haha, jeg er ikke mye klokere, til tross for gode råd. Men så er ingen tankelesere heller, jeg visste jo at det ikke kunne komme noe endelig svar over internett.

Lenke til kommentar

Jeg tror han mest sannsynlig ER interessert!

 

Selv om han ikke "fikk deg" de to første helgene, så fortsetter han å ta kontakt med deg. I tillegg så tenker han jo tydeligvis på deg, siden han sier han sjekker facebookbildene dine osv..

 

Dette er bra tegn. Tyder på interesse. Hadde han bare vært interessert i sex, og ikke klart det de to første helgene, hadde han antakelig bare hoppet videre til neste jente.

Lenke til kommentar

Cognomen: Det er det fullt lovlig å spørre om ;) Han er 22 - tre år eldre enn meg :)

 

Og Brukernavnkongen: GODT å høre!! :D :D Blir litt glad av sånne svar :D:love:

 

Vet ikke hvorfor jeg bryr meg så om dette. Liker han selvfølgelig, men forelska blir man vel ikke etter å ha sett hverandre to ganger heller!

 

Antar det har mest å gjøre med at det vil føles som å ha blitt lurt til å tro han faktisk likte meg hvis han ikke gjør det ... Selv om jeg egentlig aldri har vært bombesikker på det heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...