Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han interessert?


...   

31 stemmer

  1. 1. Er han "ordentlig" interessert?



Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vi har sett hverandre en gang til nå (for noen uker siden), og denne gangen var begge edru (vi kan forresten ikke sees i ukedagene - vi bor langt fra hverandre). Han var fortsatt ganske ivrig ... Antar det ikke hadde føltes så rart for meg om jeg var mer erfaren (noe det virker som han er). Men likevel blir jeg litt sånn ... "Ok, man trenger vel ikke å sitte oppå hverandre hele tida heller". Samtidig er det spennende og sånt, selvsagt.

 

Jeg har altså bare møtt ham tre ganger. Rota hver gang. Lenge siden sist nå (på grunn av at det har vært mye annet, med eksamenslesing, familiebegivenheter osv. de siste helgene). Siden det er så lenge siden sist, kan man tro han ikke er interessert. Men han sender meldinger. Jeg har sendt første melding noen ganger, men han har sendt først minst like mange ganger.

 

Det at han faktisk kan være interessert, kan jeg ikke helt forstå. Samtidig bør han gi seg nå, om han ikke er det. Han vet jo at jeg ikke tar så lett på sex og sånt. Selv om han kanskje har kommet litt lenger med meg hver gang, vet han også at jeg synes vi må bli bedre kjent. Da gir man seg, om man overhode ikke er interessert? Det vil være lett for ham å bare slutte å sende meldinger, og like lett å finne ei annen jente. Jeg er redd for å bli såra, selv om det egentlig ikke hadde vært verdens undergang (jeg mener, livet skal ikke alltid være bare fint).

 

For en gangs skyld er jeg usikker på om tvilen kommer fra menneskekjenneren i meg, eller om det er min egen usikkerhet og redsel som taler.

 

Han virker så snill, så kan ikke helt tro noe annet heller! Likevel kommer jo den tvilen når det er lenge siden jeg har vært sammen med ham.

 

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Bare sette ord på ting, kanskje, og få litt oversikt over situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...