Gå til innhold

VM: Gruppe H (Spania, Sveits, Honduras, Chile)


Latias

Gruppe H  

86 stemmer

  1. 1. Hvem går videre?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sveits kan riktignok vinne denne, men ikke med 3 mål.

Hvis de forsvarer seg like bra som mot Spania så vil Chile få det vanskelig. Og det er vel enklere å score på CHile enn Spania.

Tror ikke det blir så mange mål.

Dette er en sånn 0-1/1-1 kamp tror jeg.

Lenke til kommentar

Gialo: Hva sier tuttosport deg? Seriøs eller useriøs kilde?

 

10:43 According to Italy's Tuttosport, United's interest in Chilean winger Alexis Sanchez is growing. The Reds have long been linked with the tricky wideman, and are now seriously contemplating a bid of around £12million for a player who has really caught the eye in the World Cup so far. Sanchez is likely to feature again in today's 15:00 BST kick-off against Switzerland, and has already caught the eye in our World Cup scouting feature.

Lenke til kommentar

Dette vinner Sveits lett! 3-0 :thumbup:

 

Derdiyok, Frei og Inler!

Ha Ha Ha,, :!: håper ikke det der var seriøst? :ohmy:

 

Selvfølgelig er jeg seriøs. Sveits har flere klassespillere og man så jo litt av ferdighetene mot Spania. dessuten er vel både Frei og Behrami tilbake i denne kampen...Sterk defensiv struktur vinner dette for Sveits og selvfølgelig en av VM's beste keepere.

Selv om Senderos ikke er tilbake før gruppespillet er over, så har de ett solid stopperpar allikevel.

Lenke til kommentar

Hva med at Sanchez er 7 år yngre, mindre skadeplaget, har bevist mer det siste året, krever mindre lønn og vil ha mindre forventninger og press på seg?

 

Dessuten skal Joe Cole til West Ham(lov å drømme :tease:)

 

Cole er gratis, Sanchez vil koste en god del millioner. Cole er veletablert og man vet hva man får og man slipper å tenke så mye på den plassen og man kan bruke tid på det man har størst behov for, nemlig en playmaker og muligens en spiss og. Vet ikke om SAF er fornøyd med utvalget på topp nå...

 

Det som er surt er at kampen går på TV4 og Viasat fotball, kanaler jeg ikke har :(

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

For idiot Vidal er. Makan til overspill. Latterlig

 

Skuespillerlista i VM kan du nevne mange. Det er jo overspilling i hver kamp. Ser jo ut som de har trent på dette før VM og bare prøver å få de andre til å få rødt.

 

Begynn å spill fotball og ikke driv med ting dere ser på film!

Endret av Hanojr
Lenke til kommentar

Joe Cole du, haha. Takk for latteren, forhåpentligvis forlenget den livet mitt :).

 

 

freebie, en god fotballspiller og veletablert og erfaren landslagsspiller...Det er da bedre å gjøre det enkelt der for å kunne dra fokus over på playmaker og på spissplass?

 

dessuten:Joe Cole 0>Sanchez 150-200 mill

 

SAF har jo fulgt han over flere år og lønnen har skrevet United all over seg og ikke Arsenal eller Spurs. så var det ett eller annet med vennene hans jeg synes keg leste noe om, men så ikke på det så nøye.

 

Helt til slutt er det ikke realistisk at han velger andre enn United i England siden han har ambisjoner...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...