Gå til innhold

VM: Gruppe B (Argentina, Nigeria, Sør-Korea, Hellas)

Latias

Gruppe B  

108 stemmer

1. 1. Hvem går videre?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud så lett Messi faller. Trenger ikke å være borti han engang, bare nær han.

Han viste jo hvor gjerne han vil holde seg på beina å spille når han ble lagt i bakken men forsatte å holde på ballen og reiste seg for å spille videre, så kan ikke si meg enig.

• Liker 1
Skrevet (endret)

@James: Vet ikke, jeg muta kampen. TV2 og vuvuzelaer er en dårlig kombinasjon for helsa. :p

På tide med Milito!

Endret av Latias
Skrevet

Eh, tok Higuain akkurat ut snusen fra overleppa og la den på bakken, rett før han gikk av banen? :dontgetit:

Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen?

Ja, hva i svarte er det for noe?

Skrevet

Er det flere som har sett den gigantiske grønne laseren som av og til flakker over banen?

Du roter. Det er gresset på fotballbanen du ser.

Skrevet

Ja, Samcki.

Skrevet

Eh, tok Higuain akkurat ut snusen fra overleppa og la den på bakken, rett før han gikk av banen? :dontgetit:

Er vel ikke særlig lurt å vise den til Maradona? Best å ta den ut før han går ut. :whistle:

Skrevet

Vet ikke om det var spøk, men jeg ser den jeg og.

Skrevet

@James: Vet ikke, jeg muta kampen. TV2 og vuvuzelaer er en dårlig kombinasjon for helsa. :p

Hehe. Kanskje like greit. Synes bare jeg hørte om en keeper som hadde scort masse mål for et lag. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...