Gå til innhold

Avatarleken! Hvilket intrykk gir min avatar deg?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg sitter her sent på torsdagskvelden og kjeder meg litt. Jeg tenkte derfor jeg kunne starte en forum lek.

 

Reglene er enkle:

 

Man skal fortelle brukeren som postet over deg, hva slags type person man tenker han/hun er, basert på avataren til brukeren. Vi snakker interesser, livssyn, politisk regning (om noen?), alder, kjønn osv.

 

Kunne vært litt morsomt og se hvor presist intrykk en avatar kan gi!

 

Så da er det bare å starte, jeg kan bli vurdert først. Den som vurderer meg, blir vurdert av neste poster, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er en mann på 22 som liker tegning og foto. Du skulle ønske du var god på photoshop.

Du gikk snekker på vgs men droppa ut før lærlingetiden var ferdig, og begynte heller i barnehage. Du stemmer SV, er ikke helt bombesikker på din egen legning, har prikker på førerkortet og skulle ønske den blonde jenta i kassa på ICA la bedre merke til deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ser for meg at du er en mann i rundt 20 åra, og du har en dyp ting for kunst. Du har også problemer med å dele den lidenskapen du har med andre venner av deg i og med at de fleste syntes du er svært spesiell.

Du stemmer Høyre og har et sterkt hat mot alle som ikke liker nudler med kylling smak.

Lenke til kommentar

Ajaco er en person som liker våren bedre enn høsten. Du stemmer på AP. Du sier det du mener, og har fått svi for det. Du liker best hjemmelaget pizza, da du er blitt lei av mors kjøttkaker hver søndag.

 

Har et relativt lyst syn på livet, du har det bra akkurat nå. Er i "oppover" periode i livet.

Det der var skummelt :ph34r:

 

Ikke vurder meg, vurder brukeren over meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Synd at denne tråden holder på å dø..

 

Ut fra Glimtis avatar får jeg et mørkt bilde. En person som er blodfan Metallica og hard rock. Kanskje han også er blant de øverste lederne i Hells angels. Kanskje han også har 3 lik bak seg? Jeg bommer ikke med et skudd hvis jeg heller setter fingeren på at han er en dypttenkende arkeolog som er med ære og stolt het har tatt bilde og vist forumbrukerne sine tre siste oppdagelser. Ikke vet jeg, men en ting er sikkert. Han har overtaket.  :cool:

Lenke til kommentar

Jeg inbiller meg at det bildet kommer fra Annoying Orange.

 

Helt feil, selv jeg ser hvor du har fått den tanken av. Smilet eller munnen (om du vil) la jeg inn etter at pæra var på plass, da jeg synes hele bildet så litt trist ut.

 

On Topic

Dermuszdel må ha Leonardo Davincis som store beundrer. Glad i farger og ting som for menneskeheten ikke helt klarer å se tanken bak. Fargene står sterk, slik er også med hans kraft. Sterk nok til å sitte timesvis forran ett lerret å undre over at de tre strekene hans er likere enn pytagoras setning.

Lenke til kommentar

Perrern er en 17 år gammel gutt veldig glad i musikk og spiller keytar. Han er spesielt glad i finsk metall, deriblant Kalmah og Finntroll.

Oh! Den var nær! 18 år, aldri hørt om Kalmah, og aldri hørt noe særlig på Finntroll, men ellers spotton!

 

Avataren til Tønsberg_Norges Elste by er ikke så lett å tyde, et hjerte kan bety ganske mye, det at det er i sand kan hinte til en som liker vann og strender? Og kjærlighet sikkert, sånn med tanke på hjertet.

 

Eller, så kan det bare være noe som vedkomne synes er fint :p

Endret av Perrern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...