Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå inn for første kyss?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så bra! Der kan du se, det var ikke så vanskelig, var det? :)

Ble litt skremt da jeg bet han i tunga, men ellers var det ikke så vanskel. Ingen har sakt til meg at å kysse er så deilig. ;) Livet mitt har tatt en dramatisk vending siden vi ble sammen. Vi skal bade i morgen. ;) det blir kaldt. ;) han sover fremdels på brystet mitt. Han er så søt der han sover ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om du ikke klarer å tenke deg fram til noe som er enda bedre enn klining, er det to alternativer: Du er alt for ung til slikt, eller du er alt for happy for å endelig fått no :)

Jeg har ikke tenkt å si det, du bør finne ut av det selv. Kanskje du er heldig og får noen til å si det.

Lenke til kommentar

Om du ikke klarer å tenke deg fram til noe som er enda bedre enn klining, er det to alternativer: Du er alt for ung til slikt, eller du er alt for happy for å endelig fått no :)

Jeg har ikke tenkt å si det, du bør finne ut av det selv. Kanskje du er heldig og får noen til å si det.

Jo da jeg tror jeg vet hva du mener. ;) Vi er nok til litt for små. ;( Det er dumt. ;)

Takk for all støtten. ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Når man ikke føler seg gammel nok er man nok mer klar en de "tøffe" guttene som sier de er klar og har lyst til alt.

 

Uansett, utrolig søtt å lese gjennom. Glad på dine vegne :)

Kan nok absolutt stemme, man hopper ikke på hvemsomhelst, meg selv inkludert. (Kom på msn.)

 

 

Man er aldri for liten til noe ;) Haha, men neida. Dere har det sikkert fint der dere er nå. Du er 95 tenker jeg meg? Akkuratt som meg.

Ja. Jeg er født i desember i 95. Jeg er en lite atpåklatt. Kjæresten min er født et par dager før meg. Vi må ha vært ment for hverandre. ;)

 

Du får håpe det varer lenge :) Glad på dine vegne jeg og!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Aaaah, så kjipt (for meg) at du allerede har klint med han..

Tenkte eg skulle fortelle om det romantiske øyeblikket eg hadde med eksen min for omtrent 5 år siden, da var vi 15 år begge to.. Vi var ikke sammen på dette tidspunktet, men vi holdt på.. Hun ga tydelige tegn, og eg sa bestemt til meg at dette her skal nok gå bra.. Når den tiden da hun skulle hjem kom, fulgte eg henne hjem og utenfor huset hennes spurte eg om eg kunne få en nuss på kinnet, og i det hun skal til å kysse meg på kinnet snudde eg meg bort i henne retning og slo til.. Så sto vi der og klinte.. Gjett hva hun sa etterpå " Trodde du aldri skulle prøve deg".. Så ja, det var mitt forslag..

Kos dere videre..

Lenke til kommentar

Aaaah, så kjipt (for meg) at du allerede har klint med han..

Tenkte eg skulle fortelle om det romantiske øyeblikket eg hadde med eksen min for omtrent 5 år siden, da var vi 15 år begge to.. Vi var ikke sammen på dette tidspunktet, men vi holdt på.. Hun ga tydelige tegn, og eg sa bestemt til meg at dette her skal nok gå bra.. Når den tiden da hun skulle hjem kom, fulgte eg henne hjem og utenfor huset hennes spurte eg om eg kunne få en nuss på kinnet, og i det hun skal til å kysse meg på kinnet snudde eg meg bort i henne retning og slo til.. Så sto vi der og klinte.. Gjett hva hun sa etterpå " Trodde du aldri skulle prøve deg".. Så ja, det var mitt forslag..

Kos dere videre..

Takk skal du ha. Vi koser oss som bare det. ;)

Lenke til kommentar

Jeg er 95 modell selv og kjenner meg så utrolig godt igjen i den problemstillingen du skrev i førstepost. Fant meg selv ei jenter for et par måneder siden som jeg likte utrolig godt, og det var så nervepirrende frem til det første kysset. Etter dette ble det mye mer naturlig og klining ble helt vanlig og ikke lenger like pirrende eller skremmende, bare deilig.

 

Håper dere koser dere mye og får det kjempebra, men husk at ting ikke alltid er som i de romantiske filmene. Det er kanskje slik i begynnelsen, men husk på at mellom all kliningen er det viktig å prate om følelser også. Ellers ender det fort galt (snakker av erfaring og kan henvise til midlertidig sivilstatus som singel)

 

Kos dere, utrolig søtt å lese denne tråden! :)

Lenke til kommentar

Jeg er 95 modell selv og kjenner meg så utrolig godt igjen i den problemstillingen du skrev i førstepost. Fant meg selv ei jenter for et par måneder siden som jeg likte utrolig godt, og det var så nervepirrende frem til det første kysset. Etter dette ble det mye mer naturlig og klining ble helt vanlig og ikke lenger like pirrende eller skremmende, bare deilig.

 

Håper dere koser dere mye og får det kjempebra, men husk at ting ikke alltid er som i de romantiske filmene. Det er kanskje slik i begynnelsen, men husk på at mellom all kliningen er det viktig å prate om følelser også. Ellers ender det fort galt (snakker av erfaring og kan henvise til midlertidig sivilstatus som singel)

 

Kos dere, utrolig søtt å lese denne tråden! :)

Ja da. Takk for rådene til alle sammen. Håper at det varer lenge. ;) Vi prater stadig om følelser. Kaninen til kjæresten min døde just, så nå har det blitt mye prating. Tror at han satt pris på det. ;) Husker den kaninen fra første gang jeg var sammen med han. Kaninen ble 12 år gammel. :(

Må igjen si takk for all hjelpen og tådenr jeg har fått. Hadde ikke vært hvor jeg er nå uten dere.;) Nå vet jeg hvor jeg skal gå vis jeg trenger hjelp. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...