Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan gå inn for første kyss?


Anbefalte innlegg

Hei. Er ei jente på 14 år. Har akuratt fåt meg en kjæreste. Min første i senere alder. Han har kyssa meg på kinnet og en gang på munnen da vi var mindre, men nå sikter jeg får noe større! Jeg vil kline med han. Jeg vet at han har klina en gang få så jeg tror han vet hvordan, og selv om det er litt rart har jeg ikke peiling hvordan. Trenger litt hjelp her. Både med hvordan man gjør det og hvordan jeg skal gå frem. Vil ikke miste han så jeg må klare dette perfekt.

Må igjen si takk til alle dere som gav meg gode råd til å spørre han om å bli sammen. Nokk en gang syker jeg etter svar i deres viten. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette må vel vere årets søtaste tråd? :)

Berre ta det heilt med ro du, det kjem av seg sjølve. Men som nemt, ta gjerne iniativet du. Eg veit at eg sikkert ikkje hadde turt å gjere det som gut, men eg hadde iallefall ikkje stritta imot!

Takk for den. ;) Jeg har mista denne gutten en gang før, så nå vil jeg være sikker på at ingen ting går galt. ;) skal fortelle i morgen etter st vi har sett filmen. Må igjen si at det er mange koselige folk der ute som hjelper usikre jenter som meg. ;)  Det skal dere ha. ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Gratulerer!

 

En gang dere er alene, ser på film eller noe, spør han rett ut om han vil kline litt, tror ikke han hadde takket nei ;) Gutter like initiativ

 

Ellers kan du bare go for it, tviler på han trekker seg unna ^^

 

Det blir jo litt rart da. Spørre om en jente å kline :p.

Lenke til kommentar

Du burde egentlig bare spørre om han vil han ha en blåsejobb, det er mye lettere.

Men hva hvis han ikke har noen sår som trengs å blåses på? :( :( :(

 

:tease:

 

Da vet jeg ikke helt, egentlig..

For å være litt slem; da sørger man for at han får sår, og så blåser man på etterpå... Så enkelt, så genialt. :p

Lenke til kommentar

Kjempebra at du er så iniativrik. ^^ Når jeg leste den første av trådene du har laget om dette fikk jeg flash-bach til en av mine misslykkede ungdomsskoleromanser (short story: begynte med kinodate, endte med at jeg tenkte for mye, freaket ut og sluttet greiene nesten før det var begynt. :p). Har ikke funnet noen å like etter det, så jeg er fremdeles erfaringsløs. WOHO.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...