Gå til innhold

HTC Tattoo, noen som har den?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har selv en HTC tattoo, og jeg syns den er god nok til mitt forbruk. Syns touchskjermen kunne vært litt kjappere. Etterhvert har jeg lagt merke til at den kan være litt vanskelig å skrive SMS med, siden den gjetter feil ord. Tatto er veldig preget av at du kan tilpasse telefonen akuratt sånn du vil ha den, både utseendemessig og i selve android. Jeg er veldig fornøyd med telefonen, men hvis du planlegger å sammenligne den med en iPhone blir den veldig dårlig i forhold til touchskjermen og brukervennligheten.

Endret av johnstr
Lenke til kommentar

Jeg er kjempefornøyd. Jeg kan egentlig ikke skjønne klagene her inne.

Det er vel såpass enkelt som at selv om du liker Tattoo så finnes det telefoner som er bedre :p

Kan hende det. Men denne er akkurat sånn jeg ville ha. Skulle jeg hatt en annen ville vel eneste alternativ vært iPhone. Sorry, men sånn er jeg. Ser ikke vitsen i å hå en Hero f.eks, når du kan få en Tattoo mye billigere.

Lenke til kommentar

Jepp, hvorfor starte en tråd når du ikke er interessert i hjelp. Når du får høre masse negativt om en telefon så kjøper du den og kan ikke fatte kritikken, uten at du har prøvd en annen telefon.

 

Og så kommer du med et innlegg hvor jeg ikke kan skjønne at du har noen som helst logikk. Du sier at eneste alternativet ville vært iPhone, hvorfor i all verden er det et bedre alternativ enn f.eks. Hero da? Begge koster mer, så er bare iPhone et alternativ fordi du kan få Tattoo billigere enn Hero? Ja, men den er også billigere enn iPhone.

 

Det er vel egentlig ikke oe vits i å føre denne tråden videre, men jeg må virkelig inrømme at det hadde vært interessant å høre baktanken ved det innlegget der.

Lenke til kommentar

Vel det som sannsynligvis har skjedd er at TS bestilte tattoo, og så kom han på forument for å høre om den. Derfor så kunne han ikke velge noe annet. Hvis man ser på datoene så lagde han tråden den 25. og hadde telefonen den 27., og siden han besilte fra telenor/djuice så må han ha bestilt den senest 25... Damn im like fuckin sherlock holmes. :)

 

Ergo: tråden er feilplassert.

Endret av sureup
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg fatter ikke hvorfor du i det hele tatt startet denne tråden? Du hadde jo tydeligvis bestemt deg for hvilken telefon du ville ha på forhånd, og du vil ikke høre på det som blir sagt, det blir bare avvist av deg.

Jeg vil tro det gjaldt å få så mange positive tilbakemeldinger på telefonen som mulig, slik at dette styrker hans følelse av et godt kjøp. :)

Lenke til kommentar

Vel det som sannsynligvis har skjedd er at TS bestilte tattoo, og så kom han på forument for å høre om den. Derfor så kunne han ikke velge noe annet. Hvis man ser på datoene så lagde han tråden den 25. og hadde telefonen den 27., og siden han besilte fra telenor/djuice så må han ha bestilt den senest 25... Damn im like fuckin sherlock holmes. :)

 

Ergo: tråden er feilplassert.

Du har rett!

 

 

Og dessuten har jeg prøvd andre touch-telefoner, Samsung, iPhone, LG, o.l. Så jeg er fornøyd med den i forhold til denne.

 

Ville ikke ha noe tilbud om andre telefoner, ville bare vite litt om den, og så er det eneste folk snakker om er Spica og andre "gode" tilbud.

 

 

Dessuten ser jeg ikke mye forskjell i en Hero og en Tattoo. Og siden Tattoo da er billigst, er den best for min del.

Lenke til kommentar

Vel det som sannsynligvis har skjedd er at TS bestilte tattoo, og så kom han på forument for å høre om den. Derfor så kunne han ikke velge noe annet. Hvis man ser på datoene så lagde han tråden den 25. og hadde telefonen den 27., og siden han besilte fra telenor/djuice så må han ha bestilt den senest 25... Damn im like fuckin sherlock holmes. :)

 

Ergo: tråden er feilplassert.

Du har rett!

 

 

Og dessuten har jeg prøvd andre touch-telefoner, Samsung, iPhone, LG, o.l. Så jeg er fornøyd med den i forhold til denne.

 

Ville ikke ha noe tilbud om andre telefoner, ville bare vite litt om den, og så er det eneste folk snakker om er Spica og andre "gode" tilbud.

 

 

Dessuten ser jeg ikke mye forskjell i en Hero og en Tattoo. Og siden Tattoo da er billigst, er den best for min del.

 

Jeg forstår fremdeles ikke logikken din. Du har bestilt en telefon og vil vite om den, men vil ikke vite hvordan den er i forhold til andre? Telefonvalg er relativt.

 

Du trenger hjelp til å vite om en telefon du allerede har bestilt, men du "vet" tydeligvis at det ikke er stor forskjell på den og Hero? Eller? Vel, det stemmer i alle fall ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...