Gå til innhold

HTC Tattoo, noen som har den?


Anbefalte innlegg

Om noen her på forumet har den? Hva er positivt og hva er negativt? Jeg tror jeg kommer til å bruke market til litt av hvert med apps, funker det bra på den? Hvordan er det med å skrive meldinger, er det lett å treffe riktig tast? Og funker WLAN bra? Fortell noe mer om det er mer å vite om den.

 

 

- NiiiK

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner en venn som har den, og jeg vil bare si at den var ikke i det hele tatt så treig som jeg trodde, den va sykt raskt :)

 

Bra billigmobil forresten

Så man faktisk kunne få den for 1199,- med Djuice Deal. :p Så muligens jeg skaffer meg en, men først vil jeg høre hva dere syntes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Er det noe å sette spørsmålstegn ved? Må jeg skrive innlegget med større skrift? Jeg har hørt, fra en bekjent, at det var en udugelig telefon, uten at det ble utdypet særlig mer enn dette. Om jeg ikke husker feil var det enkelte buggs og dårlig lydkvalitet som han irriterte seg over.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Engang prøvde jeg på elkjøp og den var treg, sikkert bare en testversjon som vart mye brukt.

 

Men du kan ikke bare kommer hit og si at det er en søppeltelefon. Isåfall er alle andre det, denne er nå et skritt foran de fleste andre ! :)

 

-min mening !

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Men du kan ikke bare kommer hit og si at det er en søppeltelefon.

Jo, det var nettopp det jeg gjorde. ;)

 

Jeg kom heldigvis med en svak begrunnelse til utsagnet, så jeg antar det går opp i opp.

Lenke til kommentar

Om noen her på forumet har den? Hva er positivt og hva er negativt? Jeg tror jeg kommer til å bruke market til litt av hvert med apps, funker det bra på den? Hvordan er det med å skrive meldinger, er det lett å treffe riktig tast? Og funker WLAN bra? Fortell noe mer om det er mer å vite om den.

 

 

- NiiiK

 

Hadde denne i et par dager før jeg ga den til dama.

den er helt grei, er responsiv (for å være en mobil med resistiv skjerm) og har htc sense.

ville i tillegg sett på samsung galaxy spica den er bedre på nesten alle måter og er på tilbud til totalt 1200 kr hos telenor (med super abn.) ;)

Lenke til kommentar

Jeg har ikke testet Tattoo. Men når du kan få en Samsung Spica I5700 til samme pris så er ikke jeg i tvil om hva jeg ville ha kjøpt, en Spica.

Android 2.1, større skjerm og høyere oppløsning, raskere prossessor, mere minne. I det hele tatt en nyere telefon.

Lenke til kommentar

Men du kan ikke bare kommer hit og si at det er en søppeltelefon.

Jo, det var nettopp det jeg gjorde. ;)

 

Jeg kom heldigvis med en svak begrunnelse til utsagnet, så jeg antar det går opp i opp.

 

Ojj, unnskyld jeg trodde du hadde skrevet det på mitt inlegg om htc desire. sorry :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Men nå er det vel nesten sånn at disse "andre tilbudene" gjerne er bedre enn Tattoo og det er vel interessant for deg? Eller vil du utelukkende ha argumenter som støtter et kjøp av en Tattoo?

Lenke til kommentar

Altså, det må da være relevant med forslag om en annen telefon. Hvis du får en annen, bedre telefon til samme pris så burde vel det være med i en vurdering om et eventuelt kjøp?

 

Uansett, jeg synes at Tattoo er en brukbar og billig telefon. Vet ikke hvordan det er nå, men det var litt problemer med enkelte apps på Market pga. skjermopløsningen er for lav. Men som sagt vet jeg ikke hvordan det er nå, kan hende noen andre vet det?

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg Tattoo. Og jeg er storfornøyd, skjønner ikke alle klagene her inne xD

 

Men, når jeg skal på market må jeg logge inn med Google Konto, men jeg får ikke logget inn, noen som vet hvorfor? Kommer opp en feilmelding ...

 

Du har hatt Tattoo i noen timer og skjønner ikke alle klagene her inne? Det har sikkert noe med at negative ting dukker opp etter hvert akkurat som nå... Du skal fint kunne logge deg inn på marked. Jeg regner med at du har registrert google konto på riktig måte? Isåfall så har ikke jeg peiling.

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg Tattoo. Og jeg er storfornøyd, skjønner ikke alle klagene her inne xD

 

Men, når jeg skal på market må jeg logge inn med Google Konto, men jeg får ikke logget inn, noen som vet hvorfor? Kommer opp en feilmelding ...

 

Du har hatt Tattoo i noen timer og skjønner ikke alle klagene her inne? Det har sikkert noe med at negative ting dukker opp etter hvert akkurat som nå... Du skal fint kunne logge deg inn på marked. Jeg regner med at du har registrert google konto på riktig måte? Isåfall så har ikke jeg peiling.

Får ikke logget på Google-kontoen nei. Her er feilmeldingen:

Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren.

Dette kan være et midlertidig problem, eller SIM-kortet kan ikke være klargjort for datatjenester. Om problemet fortsetter, kontakt kundeservice.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...