Gjest Anonymous123577 Skrevet 5. april 2016 Skrevet 5. april 2016 (endret) Får ikke opp smileyen jeg vil ha /: Liker du taco? Endret 7. april 2016 av Anonymous123577
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2016 Skrevet 27. juni 2016 (endret) Warning--> <--Warning Er det noen som er enig i at denne leke strider med Retningslinjen!! Endret 27. juni 2016 av TheDarkSeeds - SCM
Christiαno Skrevet 27. juni 2016 Skrevet 27. juni 2016 Er det noen som er enig i at denne leke strider med Retningslinjen!! Det eneste bruddet på retningslinjene i tråden jeg finner er dette: Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen. Back to topic: Hva synes du om fotball-EM?
Kronidioten Skrevet 27. juni 2016 Skrevet 27. juni 2016 Hva syns du om at britene stemte seg ut av EU?
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2016 Skrevet 27. juni 2016 (endret) ---Forkortet ned--- Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen. Back to topic: Hva synes du om fotball-EM? Hva synes du om menn som skjemmer bort dama si? Hva syns du om at britene stemte seg ut av EU? :shrug: Hva syns dere om Overdreven bruk av smilies!! Endret 27. juni 2016 av TheDarkSeeds - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. juni 2016 Skrevet 27. juni 2016 Hva syns du om sommeren hittil? Jah, akkurat. Sommeren hittil, mener jeg: Hva syns dere om Dolald Duck (Dondald Trump)?
Chocolate-Monster Skrevet 23. oktober 2017 Skrevet 23. oktober 2017 (Usikker hvem du hinter til) Hva synes du om lønna di?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå