Gå til innhold

Diskusjon.no's TV2 VM 2010 Manager


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det sto på The Sun at han skulle få en sjans, jeg er da enig med deg på det du sier. England har jo totalt bedre lag, enn det USA har.

 

Nå er jeg ganske sikker på at jeg skifter ut Howard, fordi det er ikke lurt å ha han i den første kampen, som da er mot England.

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

The Sun

Søppelavis. Det beste er å holde seg så langt unna den som overhodet mulig.

 

Mtp. gruppa til Portugal, synes jeg ikke det er så lurt å ha Queiroz som trener. Kan fort hende at de taper taper to av sine kamper, og da vil du tape poeng på det. Marcello Lippi kan være en grei erstatter, Italia har usedvanlig lett vei videre fra gruppespillet.

Lenke til kommentar

The Sun

Søppelavis. Det beste er å holde seg så langt unna den som overhodet mulig.

 

Mtp. gruppa til Portugal, synes jeg ikke det er så lurt å ha Queiroz som trener. Kan fort hende at de taper taper to av sine kamper, og da vil du tape poeng på det. Marcello Lippi kan være en grei erstatter, Italia har usedvanlig lett vei videre fra gruppespillet.

 

Kanskje det, jeg ser ikke ofte innpå der. Grunnen til at jeg svippa innom var jo det at det er en engelsk avis, som dog har en del engelske oppdateringer. Det man aldri kan vite er om de er sanne.

 

Jeg søkte litt rundt på google, etter andre kilder. Da sier han selv at Capello at han kanskje skal få prøve seg. Det er jo ikke sikkert,det blir veldig spennende å se hva det ender med. Det å velge etter min mening tredje keeperen i VM, er ikke det beste man kan gjøre?

 

PS: Nytt lag

 

2mdm24p.jpg

 

Skifter sikkert litt på deg også, hviss jeg ikke liker det :p

Endret av svenny000
Lenke til kommentar

Milito og Mandanda spiller ikke fra start tror jeg. Ser ut som at hendholdsvis Higuain og Lloris tar deres plasser. Du har 2 spillere+trener fra Elfenbenskysten som jeg selv ikke har så stor tro på nå, uten Drogba. Spesielt Eriksson som koster 17,5 som er ganske dyrt for en trener på et slikt lag.

 

Ellers synes jeg det ser helt greit ut jeg, bra prestasjon å få til det laget på et par minutter. Selv har jeg vært innom dag etter dag og stilt inn nå, og laget mitt har endret seg mye fra starten.

Lenke til kommentar

Satt sammen et lag på 8 min.. Hva synes dere?

 

lag.bmp

Som nevnt tidligere starter nok ikke Mandanda og Milito. Du kjører også hardt på ett kort i Elfenbenskysten. Tap mot Portugal og du går på minussiden i stedet. Dempsey vs Johnson gir garantert minus til en av disse siden de møtes i første kamp. Torres er bra, Fabregas er bra, Subotic og Song spiller på lag som nok vinner første kamp, mens jeg nok tviler for at Kjær plukker mange poeng på et dårlig Danmark. :p

Lenke til kommentar

aunmar:

 

Syntes 17,50 var mye å risikere på Matias Fernandez. Jeg vet at han muligens kan slå til, men det finnes veldig mange spillere som er faste på bedre lag enn Chile for en billigere penge. Ellers synes jeg laget ser ganske så bra ut, men kanskje du klarer å spice det enda mere opp hvis du får litt penger igjen hvis du velger å selge Fernandez. Uansett, your call. Montolivo hadde jeg selv glemt, godt mulig jeg kjøper han selv faktisk, men jeg er ikke helt sikker på om han spiller fra start og jeg har en del av de spillerne pr. nå.

 

VarCon:

 

Som sagt, veldig mange forskjellige land, som kan skape trøbbel med bytter senere i turneringen. Tror dessuten ikke at Quagliarella, Josué, Ooijer eller Badstuber er helt klare førstevalg på lagene sine heller. Jeg tror også det er en stor risk å satse på Eriksson som trener, siden Elfenbenskysten er i dødens gruppe og mangler Drogba. Det som taler for han er at han har mange offensive strenger å spille på, også på benken, som kan sikre han litt ekstrapoeng.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...