Gå til innhold

Den lave HTPC - NAVNLØS - Kommentarer


powerknapp plassering  

3 stemmer

  1. 1. hvor skal jeg plassere powerknapp?

    • Standard - Venstre side.
    • Midt i.
    • Annen plassering.
      0


Anbefalte innlegg

Noe sånt du ser etter?

 

 

 

post-142830-1275233547,232_thumb.jpg

post-142830-1275233710,6215_thumb.jpg

post-142830-1275233989,4162_thumb.jpg

 

 

 

Denne er dessverre feil veg, men HP laget en mini server der kortet gjekk andre vegen. Jeg er ganske sikker på jeg har en her en plass i huset.

 

Skal ta en tur og sjå. Vist jeg finner hva server som har den er den enkel og finne at på bås fylling eller oss elektronisk retur avdeling.(fult av eldre HP server der)

 

Eventuelt kan jeg sende min. Meiner den er 1 etasje å ikke to slik som den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noctua, Nexus, og Coolink har alle vifter som er meget gode iallfall.

 

Det er mulig at jeg tar feil her, men jeg tror at en temperatur på 70 grader vil korte ned levetiden på CPU'n ganske kraftig. Når du gjorde denne testen, hadde du på lokk, slik at det blir en reell driftssituasjon? Hva med en test som viser temperaturen under last og uten vifte?

Lenke til kommentar

det var mest en test for å sjekke om systemet i detheletatt var kjørbart vifteløst . og det er det bare ikke. så vifter må nok desverre til. jeg har ikke noe OS på maskina enda. så jeg vet ikke tempraturer ved load og idle. bare tempratur som blir generert ved å sitte i biosen. vet ikke om cpu har load eller ikke ved en slik situasjon. men regner nesten me den kjørte 100% load siden den ble så varm ved 1ghz og 0.825v

 

edit: i følge denne kalkulatorn skal tdp ligge på 11w ved de instillingene...

 

http://bakkap.free.fr/Misc/wCalc.html

 

edit2: den stemmer også veldig bra med spill-pc'n min som har watt måler for cpu på hovedkortet.

Endret av kjeLL//
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har møtt veggen litt nå. jeg finner ikke noen blikkenslager eller noen andre som kan gjøre presise kutt i metal mesh'en min. jeg fant en som kunne klippe med en pressisjon på 1mm men han ville ikke klippe i noe som ikke var rustfritt.

jeg er heller ikke no dreven med vinkelslipern.

om noen av dere kan kutte plata nøyaktig nok tar jeg imot hjelp =)

skal opp til sunnmøre rundt den 1. hvis det er noen der oppe som kan hjelpe. nærmere bestemt stranda.

 

det kan med andre ord ta lang tid før noe skjer igjen...

 

sorry folkens =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...