Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

sikkerhetsadvarsel i opera 10.53


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trykker dere avvis eller godkjenn?

 

 

Eller bare krysser det ut?

 

 

 

 

Noen som har opplevd det i en annen nettleser enn Opera?

 

Vi rekker ikke trykke, for boksen forsvinner av seg selv etter ca 1-2 sekunder...

 

Samme har skjedd på min kones laptop på Kvinneguiden.no (søsterside av Diskusjon.no), som også kjører Opera 10.53 på Windows.

 

Jeg har ikke opplevd det i andre nettlesere, men jeg bruker ikke andre nettlesere lenge av gangen.

 

Og jeg har ikke sett det på andre nettsteder enn de som drives sammen med Diskusjon.no.

Endret av svedman
Lenke til kommentar

Det popper opp en sikkerhetsadvarsel om godkjenning av secure.adviva.net her på diskusjon.no. Tjenesten er ikke godkjent/ukjent. Problemet er at advarselen popper inn og ut før jeg rekker å gjøre noe som hels. Bug i opera eller hos diskusjon.no/reklameleverandør?

 

 

Får akkurat det samme og alt jeg skriver på diskusjon.no blir slik som dette, altså jeg kan ikkje skrive på ny linje eller bruke noen av smileyene, fet skrift, farger etc .... Skjer bare med nyeste opera. Men dette skjedde plutselig en dag. Har jo ikkje oppdatert Opera på lenge....

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd det i en annen nettleser enn Opera?

 

 

Jeg vet ikke hva dette kan skyldes, men tror ikke det er Opera-relatert da jeg får samme advarsel om secure.adviva.net når scanning av SSL-protokoll er påslått i Eset NOD32. Hendelsen ser ikke ut til å bli loggført i nod32, men om det kan være til hjelp så kan jeg ta en skjermdump dersom advarselen dukker opp igjen.

Endret av BlueBench
Lenke til kommentar

Noen som har opplevd det i en annen nettleser enn Opera?

 

 

Jeg vet ikke hva dette kan skyldes, men tror ikke det er Opera-relatert da jeg får samme advarsel om secure.adviva.net når scanning av SSL-protokoll er påslått i Eset NOD32. Hendelsen ser ikke ut til å bli loggført i nod32, men om det kan være til hjelp så kan jeg ta en skjermdump dersom advarselen dukker opp igjen.

 

Ser ut som en utvikler i Opera har bekreftet at dette skyldes en bug i Opera som vil bli fikset i 10.54=>

 

http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=580692

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...