Gå til innhold

Min erfaring med Dustinhome.no


Hva er din erfaring?  

228 stemmer

  1. 1. Hva er din erfaring med Dustin?



Anbefalte innlegg

Heisann!

 

En stor bommert av oss dette; Da flere av våre ansatte har tilgang til vår bedriftskonto her på diskusjon.no er det fort å glemme hvilken konto man har vært logget inn på.

 

Vi som firma stiller oss helt nøytrale til andre butikker som retter seg mot sluttbrukere – vi handler jo ikke hos dem så ofte heller.

 

Hva våre ansatte måtte ha av erfaringer må de selv stå inne for, men de får i alle fall bruke sin egen konto til å stemme. Stemmen er tatt bort! :-)

 

Vi ønsker Dustinhome.no alt godt for fremtiden, det er sunt med konkurranse!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
  • 7 måneder senere...

Flere nevner problemer med å få sletter ordren, hør på dette... Jeg kom så langt til å skulle betale med kort men fikk da "kaldeføtter" og bestemte meg for at jeg strengt tatt ikke trengte produktet, trykte avbryt betaling, oversaskelsen var da stor når bestillings bekreftelse poppet opp på min tlf, produktet ble sendt med faktura faktisk og ja Åpen ordre, ok jeg får slette den da tenkte jeg, men nei de har ikke noe funksjon for å slette åpen orde... hvor vansklig kan det være å legge inn dette da?, prøver å ringe nevnte support nummer for ordre samt kunde, der blir jeg bare sparket ut uten en lyd (veldig snodig), ikke et sted på siden forklarer de åpninstidene på disse linjene heller. Har nå sendt e-post samt lagt inn innlegg på deres FB konto for å PRØVE å unngå en angrefrist sak men mye ekstra pes..., krysser alt jeg har får at de får ordnet det i tide, men dette er Amatør messig uansett ...

 

HIMMEL!!!!

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg har kjøpt en server på Dustin-Business til 10.000, som privatperson, da måtte jeg opprette ordren, og jeg fikk bekreftelse på at den var i orden. Deretter måtte jeg betale med VISA, og de sendte varen. Den kom på døren min. Men dersom jeg ikke hadde betalt, selv om ordren var i "orden", så vill den bli slettet automatisk etter 15 dager. Derfor er det meningsløst med en "sletteknapp", for du trenger bare ikke å betale.

 

Jeg antar at de bruker det samme systemet på "Dustin-Home" som på "Dustin-Business".

Lenke til kommentar
Flere nevner problemer med å få sletter ordren, hør på dette... Jeg kom så langt til å skulle betale med kort men fikk da "kaldeføtter" og bestemte meg for at jeg strengt tatt ikke trengte produktet, trykte avbryt betaling, oversaskelsen var da stor når bestillings bekreftelse poppet opp på min tlf, produktet ble sendt med faktura faktisk og ja Åpen ordre, ok jeg får slette den da tenkte jeg, men nei de har ikke noe funksjon for å slette åpen orde... hvor vansklig kan det være å legge inn dette da?

 

Du bør lese hva som står på ordren din. "åpen ordre" er et ekstratilbud til kunder. Hvis den ikke blir betalt innen fristen, så slettes den bare.

 

, prøver å ringe nevnte support nummer for ordre samt kunde, der blir jeg bare sparket ut uten en lyd (veldig snodig), ikke et sted på siden forklarer de åpninstidene på disse linjene heller.

Kanskje de har feil på callsenteret?

Åpningstidene for telefon står under "Kontakt oss" i hvertfall.

Lenke til kommentar
Flere nevner problemer med å få sletter ordren, hør på dette... Jeg kom så langt til å skulle betale med kort men fikk da "kaldeføtter" og bestemte meg for at jeg strengt tatt ikke trengte produktet, trykte avbryt betaling, oversaskelsen var da stor når bestillings bekreftelse poppet opp på min tlf, produktet ble sendt med faktura faktisk og ja Åpen ordre, ok jeg får slette den da tenkte jeg, men nei de har ikke noe funksjon for å slette åpen orde... hvor vansklig kan det være å legge inn dette da?

 

Du bør lese hva som står på ordren din. "åpen ordre" er et ekstratilbud til kunder. Hvis den ikke blir betalt innen fristen, så slettes den bare.

 

, prøver å ringe nevnte support nummer for ordre samt kunde, der blir jeg bare sparket ut uten en lyd (veldig snodig), ikke et sted på siden forklarer de åpninstidene på disse linjene heller.

Kanskje de har feil på callsenteret?

Åpningstidene for telefon står under "Kontakt oss" i hvertfall.

 

Forstår at du gjerne vill forsvare dem, men det virker fortsatt som ordren er i gang etter jeg trykte avbryt ved betaling med kort. Status Ordre - (ble gjort om til faktura betaling) står det, googlet og det betyr vist at ordren er i gang, man har ikke mulighet til å slette den. Så trolig må jeg bare håpe på at de fanger opp 1 av de 4 måtene jeg har prøvd å kontakte dem på for å få kanselert denne bestilling før de pumper varer fra lageret i morgen tidlig.

 

Videre snakket jeg om bilde der de har sine kontaktnummer, trykte jeg videre på denne fikk jeg fortsatt ikke sett tidspunkter bare nummerne, finner desverre ikke ut hvordan jeg legger ut bilde på det nye forumgreiene her slik at jeg kan vise..

 

 

Men håper du har rett og at denne bare blir liggende, men er ikke så mye som tyder på det.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Flere nevner problemer med å få sletter ordren, hør på dette... Jeg kom så langt til å skulle betale med kort men fikk da "kaldeføtter" og bestemte meg for at jeg strengt tatt ikke trengte produktet, trykte avbryt betaling, oversaskelsen var da stor når bestillings bekreftelse poppet opp på min tlf, produktet ble sendt med faktura faktisk og ja Åpen ordre, ok jeg får slette den da tenkte jeg, men nei de har ikke noe funksjon for å slette åpen orde... hvor vansklig kan det være å legge inn dette da?, prøver å ringe nevnte support nummer for ordre samt kunde, der blir jeg bare sparket ut uten en lyd (veldig snodig), ikke et sted på siden forklarer de åpninstidene på disse linjene heller. Har nå sendt e-post samt lagt inn innlegg på deres FB konto for å PRØVE å unngå en angrefrist sak men mye ekstra pes..., krysser alt jeg har får at de får ordnet det i tide, men dette er Amatør messig uansett ...

 

HIMMEL!!!!

Så lenge du ikke har fått for varen, så regner jeg med at varen ikke blir sendt til deg heller.

Din ordre vil da bli slettet etter 15 dager, om du ikke betaler. Om du sender de en mail, og ber de om å slette den med en gang, så gjør de det på med engang.

 

Om de skulle sende varen til deg alikevel, så trenger du bare å sende en mail til de å si ifra om at du ikke skal ha varen, og bare la den ligge på posthuset. De vil da få den i retur, og du vil ikke betale noe.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Flere nevner problemer med å få sletter ordren, hør på dette... Jeg kom så langt til å skulle betale med kort men fikk da "kaldeføtter" og bestemte meg for at jeg strengt tatt ikke trengte produktet, trykte avbryt betaling, oversaskelsen var da stor når bestillings bekreftelse poppet opp på min tlf, produktet ble sendt med faktura faktisk og ja Åpen ordre, ok jeg får slette den da tenkte jeg, men nei de har ikke noe funksjon for å slette åpen orde... hvor vansklig kan det være å legge inn dette da?, prøver å ringe nevnte support nummer for ordre samt kunde, der blir jeg bare sparket ut uten en lyd (veldig snodig), ikke et sted på siden forklarer de åpninstidene på disse linjene heller. Har nå sendt e-post samt lagt inn innlegg på deres FB konto for å PRØVE å unngå en angrefrist sak men mye ekstra pes..., krysser alt jeg har får at de får ordnet det i tide, men dette er Amatør messig uansett ...

 

HIMMEL!!!!

Så lenge du ikke har fått for varen, så regner jeg med at varen ikke blir sendt til deg heller.

Din ordre vil da bli slettet etter 15 dager, om du ikke betaler. Om du sender de en mail, og ber de om å slette den med en gang, så gjør de det på med engang.

 

Om de skulle sende varen til deg alikevel, så trenger du bare å sende en mail til de å si ifra om at du ikke skal ha varen, og bare la den ligge på posthuset. De vil da få den i retur, og du vil ikke betale noe.

 

Nei, kortet haddet blitt sendt. Om man stopper betalling med kort blir varen automatisk en bestilling på faktura. Men jeg passet på å gi beskjed gjennom samtlige kanaler slik at orderen heldigvis ble slettet før den ble sendt som haddet ført til mer jobb.

 

Forstår ikke hvorfor man heller ikke kan slette orderen mens den enda er åpen heller. Om jeg skal bruke deom på nytt har jeg selvsagt dette i bakhodet nå.

Lenke til kommentar

Feil, jeg har selv avbrudd kort-betaling i påvente av å betale senere, og har aldri blitt tilsendt noe før jeg faktisk har betalt med kort, dette har jeg gjort over ti ganger.

Hvordan saken stiller seg om du har lagt inn personnummer er jeg usikker på, da jeg aldri har lagt igjen mitt personnummer der, det kan uansett fjernes under "Min konto".

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, kortet haddet blitt sendt. Om man stopper betalling med kort blir varen automatisk en bestilling på faktura. Men jeg passet på å gi beskjed gjennom samtlige kanaler slik at orderen heldigvis ble slettet før den ble sendt som haddet ført til mer jobb.

Kortet ble sendt, men de klarte å slette ordren før den ble sendt???

Lenke til kommentar

Hei!

La inn en ordre på en del hardware natt til lørdag. Greia er at jeg klarte å sette sammen en ny og bedre (samt dyrere) pakke lørdag morgen. Sendte en mail til dustinhome kundeservice på lørdag og lurte på om de kunne slette ordren jeg la inn natt til lørdag for å lage en ny ordre, men kundeservicen deres er stengt på lørdager.

 

Hva er sjansen for at jeg får kansellert ordren før den blir pakket osv.? Har planer om å ringe 09:00 imorgen tidlig da kundetelefonen åpner igjen. Ordren ble "betalt" med VISA, og pengene har blitt reservert, men ikke trukket.

 

Refererer da mest til "OBS! Dersom du betaler ordren på forskudd kan ingen endringer utføres i ordren etter at betalingen er gjennomført!". Regnes betalingsmetoden jeg brukte som forskuddsbetaling?

 

/ Nico

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

Jeg er rimelig sikker på at det ikke vil være noe problem å få slette den første ordren din.

Om du har sendt mail om det, og i tillegg ringer så fort kundeservice telefonen åpner imorgen, så vil de nok få slettet ordren før den rekker å bli sendt ut. Dustin er veldig kjappe på å lese mailer, og de er også veldig flinke til å ordre opp i slike ting når du kontakter de :)

Lenke til kommentar

Nei, kortet haddet blitt sendt. Om man stopper betalling med kort blir varen automatisk en bestilling på faktura. Men jeg passet på å gi beskjed gjennom samtlige kanaler slik at orderen heldigvis ble slettet før den ble sendt som haddet ført til mer jobb.

Kortet ble sendt, men de klarte å slette ordren før den ble sendt???

 

Om jeg ikke stoppet bestillling hadde det blitt sendt ja det som er peonget med hele mitt øvrige innlegg, hvorfor så dramatisk med så mange spørsmålstegn.

 

Tolker det slik at du skummleste dette svaret, dreit i å lese mine øvrig innlegg for du trodde du hadde funnet en genial artig feil å satt alle kluter til....

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Om jeg ikke stoppet bestillling hadde det blitt sendt ja det som er peonget med hele mitt øvrige innlegg, hvorfor så dramatisk med så mange spørsmålstegn.

 

Tolker det slik at du skummleste dette svaret, dreit i å lese mine øvrig innlegg for du trodde du hadde funnet en genial artig feil å satt alle kluter til....

Ro litt ned nå... jeg skjønte bare ikke hva du mente. Beklager overdreven bruk av spørsmålstegn.

 

Det fremkommer ikke noe i dine tidligere innlegg som forklarer dette, da det kun virker som påstander og hva du tror. Du skriver jo i siste innlegg før det jeg svarte på "Men håper du har rett og at denne bare blir liggende, men er ikke så mye som tyder på det." Med andre ord, du vet ikke, og da forsto jeg ditt siste innlegg både som at ordren var sendt, men at de stoppet den før den ble sendt. Var litt forvirrende, men det er oppklart nå.

Endret av Bergendahl
Lenke til kommentar

Har akkurat hatt min første erfaring med dette firmaet, og det blir nok min siste og. Bestilte en 46" tv som de kjørte kampanje på, og i det jeg driver og betaler så går kampanjen ut, og tv'en "faller" bort for så å bli erstattet med en 40" til samme pris. Så, plutselig har jeg betalt for en tv jeg ikke ønsker...

Ringer så kundeservice, hvor jeg ikke møter noen forståelse, og det eneste de kan,tilby er å kansellere ordren på 40 tommeren.

 

Dette synes jeg er litt råttent service, og de kunne fint vist litt forståelse og velvilje og tilbydt meg tven jeg ønsket. I mine øyne ikke spesielt bra mtp at jeg er en ny potensiell kunde....vel, jeg finner et annet firma...

 

Byttet bestillingen TV når du tastet inn visa-nummer?

Ja, ett eller annet skjedde. Jeg hadde 46" i handlekurven, og etter at kjøpet er gjort, ser jeg at tv'en har blitt til en 40". Det som antagelig har skjedd, er at kanpanjeprisen ble avsluttet en eller annen gang midt i kjøpsprosessen, slik at 46" "forsvant" i systemet. Mulig "linken" ble erstattet av 40" eller noe annet rart. Hele poenget er at når noe sånt skjer, burde dustinhome kunne vist litt velvilje og allikevel latt meg få 46" til kampanjepris - som jeg vil tro hvilken som helst annen bedrift ville gjort :nei:

 

Vet dette er en veldig gammel post, men jeg vil bare si det til deg og alle de som i fremtiden kommer til å se denne posten. Når slike ting skjer er det som oftest at de har kampanje og har den kampanjen helt til lageret er tomt. Er sikkert det som skjedde med deg, og derfor kan de ikke vise hensyn når de ikke har flere TV'er pga de er alle reservert. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...