Gå til innhold

tips til tænning


Anbefalte innlegg

Tenkte det var på tide med en tråd, hvor man kan legge inn tips og triks til hvordan man får den fine brunfargen.

 

Personlig har jeg begynt å bruke stekevannet fra Paradise Hotel.

En spruteflaske, ti spiseskjeer salt, ferskvann, riste godt.

Spray deg og kos deg, du blir sykt tæn! ;)

Endret av mikaelvr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det være en spøk. Kan umulig bare være meg som ikke liker å se ut som kritt?

Og hvorfor er det så jentete å sole seg?

 

Tenkte jeg skulle åpne en topic for gutter og jenter hvor man kan dele sin tips ved å sole seg. Om dere ikke har tips, erfaringer etc. vennligst ikke kommenter :)

 

(Ei litta leif)

Endret av mikaelvr
Lenke til kommentar

Idioter, så mange som prøver å vere morsomme eller?

 

Nå kan de guttane som kommenterer bullshit her holde kjeft!

Ekte menn soler seg og blir brune fordi vi tar vare på kroppen!

Oj jentene digger det, så tips til dere som sier at soling er for jenter!

Jentene digger gutter som er brune, jentene digger guter som tar vare på kroppen!

 

Men mine tips er sololje, blir fortare brun i sola, passer fint til joggeturer og

fjelltura, blir du for varm så kan du jogge i shorts og vise fram den deilige

kroppen din :)

 

Ta med deg ei jente på ein slik tur og snakk med henne om kor viktig det er å ta vare

på kroppen, så får du deg napp! :p

 

 

Nå kan alle wannabe "menn" prøve å kommentere noke fornuftig, eller skal guttane synke enda

lavare? ...

Lenke til kommentar

Si meg noke som er "trygt"

Livet skal ikkje vere trygt, men spennande :p

 

Sololje har blitt brukt langs kysten i heille middelhavet, har ikkje lagt merke til at det skader huda til nokon av de, så soloje er trygt.

 

Foresten eg fant ut at det er farlig å ete pølser, større sjans for karssjukdomar, så

slutt å ete pølse! Men det diskuteres seff om det er bedre med brød eller lompe...

Lenke til kommentar

HVOR skadelig det er kan jo diskuteres, men at å sole seg er å ta vare på kroppen blir feil, siden det hvertfall ikke er sunt.

 

Du erkjenner jo selv at det er skadelig siden du sammenligner min påstand med pølsepåstanden.

 

For all del, kos deg, nyt det, men å steke seg så ofte som folk gjør nå til dags er ikke å ta vare på kroppen.

Det var det jeg ville påpeke, ikke at man ikke skal sole seg.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Idioter, så mange som prøver å vere morsomme eller?

 

Nå kan de guttane som kommenterer bullshit her holde kjeft!

Ekte menn soler seg og blir brune fordi vi tar vare på kroppen!

Oj jentene digger det, så tips til dere som sier at soling er for jenter!

Jentene digger gutter som er brune, jentene digger guter som tar vare på kroppen!

 

Men mine tips er sololje, blir fortare brun i sola, passer fint til joggeturer og

fjelltura, blir du for varm så kan du jogge i shorts og vise fram den deilige

kroppen din :)

 

Ta med deg ei jente på ein slik tur og snakk med henne om kor viktig det er å ta vare

på kroppen, så får du deg napp! :p

 

 

Nå kan alle wannabe "menn" prøve å kommentere noke fornuftig, eller skal guttane synke enda

lavare? ...

Du er ikke mann før du veier 0.1 tonn UTEN fett og har egen motorsag... Pass på så du ikke begynner å menstruere nå :tease:

Lenke til kommentar

Ekte menn soler seg og blir brune fordi vi tar vare på kroppen!

Nå kan alle wannabe "menn" prøve å kommentere noke fornuftig, eller skal guttane synke enda

lavare? ...

Du opptrer ikke som en særlig fornuftig kar selv når du bastant kommer med din definisjon av «ekte menn» som reell. Altså, med andre ord, det blir bare dumt å klassifisere «ekte menn» ut ifra hvordan de tar vare på huden sin… :roll:

Endret av Enzyme X
Lenke til kommentar

Idioter, så mange som prøver å vere morsomme eller?

 

Nå kan de guttane som kommenterer bullshit her holde kjeft!

Ekte menn soler seg og blir brune fordi vi tar vare på kroppen!

Oj jentene digger det, så tips til dere som sier at soling er for jenter!

Jentene digger gutter som er brune, jentene digger guter som tar vare på kroppen!

 

Men mine tips er sololje, blir fortare brun i sola, passer fint til joggeturer og

fjelltura, blir du for varm så kan du jogge i shorts og vise fram den deilige

kroppen din :)

 

Ta med deg ei jente på ein slik tur og snakk med henne om kor viktig det er å ta vare

på kroppen, så får du deg napp! :p

 

 

Nå kan alle wannabe "menn" prøve å kommentere noke fornuftig, eller skal guttane synke enda

lavare? ...

 

Ekte jenter nå til dags liker guttefags. Se hvor mange views Justin Bieber har. Og han er så jentete at det nesten ikke går ann. Men vær så god å bruk sminke og sol dere for all i care.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...