Gå til innhold

noen pcer i dag som kan kjøre unreal 2 på max details??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pentium4 3GHz 800 fsb, Radeon 9800 Pro, 1024 DDR Pc400(++), Sata Hd i Raid + Nytt og bra Hovedkort som støtter høyeste fsb, så tenker jeg du komer nærmest..

:D

Skrevet

Det som er trist er at Unreal2 er et temmelig dårlig FPS-spill :-?

Man blir blendet av grafikken i en times tid, så blir man bare forbanna over alle idiotfeilene og det dårlige leveldesignet som får deg til å quicksave annahvert minutt. Eller at de fleste fiendene bare står bom stille når man peprer dem med bly, og når de ikke står stille er den eneste "AI'n" å gå i sikksakk. Eller at ragdoll-fysikken bare virker på menneskelige fiender, aliens klipper fortsatt gjennom gulv og vegger når de dør, eller ligger med en arm stivt ut i lufta.

Les her for en lang anmeldelse av skiten.

Skrevet
Lurer litt på om en pc som det her kan kjøre unreal 2 på max details???

ati radeon9700pro+asus a7n8x deluxe+1024ddram+xp3000??

i hvilken oppløsning? :D

640x480 er vel ikke no problem, selv for et GF4TI4200? men 1600x1200 med 4xFSAA og 8xAF og alle gfx instillinger på max?

hvilket oppløsningsnivå snakker vi om? ;)

Skrevet
Sata Hd i Raid +

:D

...og det har HVA med grafikkytelse/fps å gjøre ?

har vel ikke noe direkte med fps å gjøre, men hvis spillet loader mye fra disk, så kan det vel ikke skade med en lesehastighet som ligger på rundt det dobbelte av en vanlig ATA100 7200rpm disk

Skrevet

Man blir blendet av grafikken i en times tid, så blir man bare forbanna over alle idiotfeilene og det dårlige leveldesignet som får deg til å quicksave annahvert minutt. Eller at de fleste fiendene bare står bom stille når man peprer dem med bly, og når de ikke står stille er den eneste "AI'n" å gå i sikksakk. Eller at ragdoll-fysikken bare virker på menneskelige fiender, aliens klipper fortsatt gjennom gulv og vegger når de dør, eller ligger med en arm stivt ut i lufta.

Half life 2 blir nok mye bedre.Har sett hele e3 videoen ser helt konge ut. :D

Skrevet
Lurer litt på om en pc som det her kan kjøre unreal 2 på max details???

ati radeon9700pro+asus a7n8x deluxe+1024ddram+xp3000??

i hvilken oppløsning? :D

640x480 er vel ikke no problem, selv for et GF4TI4200? men 1600x1200 med 4xFSAA og 8xAF og alle gfx instillinger på max?

hvilket oppløsningsnivå snakker vi om? ;)

Jeg mener på max. :)

Skrevet

Half life 2 blir nok mye bedre.Har sett hele e3 videoen ser helt konge ut. :D

Dette har strengt tatt fint lite med tråden å gjøre :roll:

Forøvrig, jeg vet ikke hva ytelsen til Radeon9700pro er i Unreal2 (sikkert helt grei), men hvis du skal kjøre 1600x1200 vil jeg anbefale Radeon9800pro med 256MB minne (jo mer minne, jo bedre håndterer kortet høye oppløsninger). I praksis vil ikke et slik kort være særlig lønnsomt, men poenget med tråden er tross alt hva som skal til for å kjøre spillet på full pinne.

Skrevet

Eg kjører Unreal Tournament 2003.

Eg har en Intep P4 2,4Ghz og Radeon 9700Pro 128mb, kjører alle detljer(@1600) pluss en liten instilling i driveren som gjør at eg kjører med 6xAntiAliasing og 16Anisotropic Filtering...hakker litt når det masse action og mange spilere i bilder. Uten disse driver instilingene går det fint på max details uansett...

Unreal 2 bruker samme grafikk motor som Unreal Tournament 2003 så JA eg tror du skal klare det ganske fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...