fiskebollebiff Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Ja, alle ikke komuniserbare hjelpemidler er lov.
Fribol Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Noen som kan forklare meg litt bedre hva saras face handler om? skjønte det ikke jeg..
Dopingfortapere Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 I tilfelle vi får den greia om preparation day så kan dere klikke dere innpå denne siden : http://www.minskole.no/minskole/skudenesu/pilot.nsf/ntr/DC3CEACF3B05664BC12576E0003F9293/$FILE/How%20to%20write%20med%20ideer%20fra%20elevene.doc. Virker kke ... ü,, La den til som vedlegg nå Trenger hjelp til "Preparation day" oppgaven!!! Last den ned, skriv den ut, og bruk den imorrå! GENIALT! Hvor og hvordan får jeg lastet den ned?
Dopingfortapere Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Legger ut en liste med adjektiv. Fint å ha for å "krydre" språket litt og ikke bruke de samme skildringene gang på gang. Veldig bra-1 Får bruk for denne i morgen. :)
0boy Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 I tilfelle vi får den greia om preparation day så kan dere klikke dere innpå denne siden : http://www.minskole.no/minskole/skudenesu/pilot.nsf/ntr/DC3CEACF3B05664BC12576E0003F9293/$FILE/How%20to%20write%20med%20ideer%20fra%20elevene.doc. Virker kke ... ü,, La den til som vedlegg nå Trenger hjelp til "Preparation day" oppgaven!!! Last den ned, skriv den ut, og bruk den imorrå! GENIALT! Hvor og hvordan får jeg lastet den ned? Se på s 19. Der står det
Mettalie Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Hvis dere bruker ting som står i heftet når dere svarer på oppgavene i morgen, oppgir dere det, eller tar dere det som en selvfølge at sensor vil syns det er greit at man ikke oppgir kilder når man har brukt heftet?
Naiits Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Jeg tenker å skrive kilder i slutten av artikkelen eller hva jeg nå ender med å skrive. Og da kommer jeg til å skrive ''Preparation booklet''.
Dopingfortapere Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 I tilfelle vi får den greia om preparation day så kan dere klikke dere innpå denne siden : http://www.minskole.no/minskole/skudenesu/pilot.nsf/ntr/DC3CEACF3B05664BC12576E0003F9293/$FILE/How%20to%20write%20med%20ideer%20fra%20elevene.doc. Virker kke ... ü,, La den til som vedlegg nå Trenger hjelp til "Preparation day" oppgaven!!! Last den ned, skriv den ut, og bruk den imorrå! GENIALT! Hvor og hvordan får jeg lastet den ned? Se på s 19. Der står det Utrolig bra. Kommer til å bruke den!! Takker:)
langlo94 Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Nei, folkens førebuingsheftet er ikkje ei kjelde. Dåkke skal bruke kjelda som førebuingsheftet he brukt.
Naiits Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg spurte min engelsklærer om vi skulle skrive heftet eller kildene som heftet hadde oppgitt som kilde. Fikk beskjed om å bruke heftet. Endret 26. mai 2010 av Naiits
BambiB Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 (endret) Noen som kan forklare meg litt bedre hva saras face handler om? skjønte det ikke jeg.. Kort og grovt fortalt handler teksten om "pr-kåte" Sara som blir manipulert av rockestjernen "Heat" til å gjennomføre plastisk kirurgiske inngrep. Den plastiske operasjonen ender med Dr.Waylande Kaye "skreller av" Saras vakkre ansikt og deretter plasserer det på Heat. Slik forsto nå jeg det. Endret 26. mai 2010 av Juliemjau
langlo94 Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Jeg spurte min engelsklærer om vi skulle skrive heftet eller kildene som heftet hadde oppgitt som kilde. Fikk beskjed om å bruke heftet. Vi (Stranda Ungdomsskule) he fått streng beskjed om å bruke kjeldene som står oppført i heftet, men det kan også hende at dette varierar mellom lærerane.
Mettalie Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Jeg spurte min engelsklærer om vi skulle skrive heftet eller kildene som heftet hadde oppgitt som kilde. Fikk beskjed om å bruke heftet. Vi (Stranda Ungdomsskule) he fått streng beskjed om å bruke kjeldene som står oppført i heftet, men det kan også hende at dette varierar mellom lærerane. Hm, usikker. Jeg glemte å spørre læreren min om dette, men tror jeg oppgir begge deler for sikkerhetsskyld. Er så dumt å bli trekt for sånne ting.
Naiits Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Mange har skrevet her i tråden at de skal velge A2 og at de har funnet en del stoff om plastisk kirurgi. Noen som gidder å hive det ut her? Har lett en del, spesielt etter undersøkelser om hvor mange tenåringer som har gått gjennom plastisk kirurgi o.l. Men den nyeste kilden jeg fant på en slik undersøkelse var fra 2003.
Mettalie Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Mange har skrevet her i tråden at de skal velge A2 og at de har funnet en del stoff om plastisk kirurgi. Noen som gidder å hive det ut her? Har lett en del, spesielt etter undersøkelser om hvor mange tenåringer som har gått gjennom plastisk kirurgi o.l. Men den nyeste kilden jeg fant på en slik undersøkelse var fra 2003. Fant en del her: http://www.breastimplantinfo.org/what_know/teencosurgery.html Kan være den samme du har vært innpå, der er undersøkelsen også fra 2003. Men jeg fant en del nyttig informasjon om hva/hvorfor osv. Syns det var til god hjelp.
Dopingfortapere Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Hvis noen har funnet noe stoff til A1, focus on street life, så setter jeg stor pris på at dere legger det ut!! Ekstra linker, tips, annet?
kjærvik Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Legger ut link til elevoppgaver fra engelskboka "Crossroads 10a", her kan du øve på grammatikk! Crossroads 10A - Grammatikk
Naiits Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Jeg spurte min engelsklærer om vi skulle skrive heftet eller kildene som heftet hadde oppgitt som kilde. Fikk beskjed om å bruke heftet. Vi (Stranda Ungdomsskule) he fått streng beskjed om å bruke kjeldene som står oppført i heftet, men det kan også hende at dette varierar mellom lærerane. Det bør jo ikke variere mellom lærere siden det ikke er de som skal rette de. Syntes systemet med informasjon om hvordan ting skal være har vært ganske dårlig. Har sett læreren vår stusse en del ganger over hva hun skal svare når vi spør hun om enkelte ting. Syntes utdanningsdirektoratet burde være klarer på hva som skal være lov og ikke, og hvordan ting skal være. Og ikke minst at det skal være likt over hele landet slik at alle står likt, ikke slik at det er kommunen som bestemmer om man for eksempel skal få bruke minnepenn eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå