Gå til innhold

Gjøre 500 kroner til 3000 på 1 måned?


Gjest Slettet-grkpmGQW

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-grkpmGQW

Hei, som tittelen sier har jeg 500 kroner, ikke har jeg jobb og jeg trenger 3000 kroner iløpet av en måned. Jeg tenkte i utgangspunktet på å ta ulike småjobber da jeg ikke rekker jobbe meg inn i en vanlig jobb på så kort tid, eneste er muligens telefonsalg (hvis noen har erfaring med dette, skriv!)

 

Skal også sies at jeg ikke er villig til å gjøre noe som helt kriminelt for disse pengene.

 

Liste over ting som er foreslått som jeg allerede vet om/skal prøve ut er.

 

- Kjøpe DÅRLIG frukt på Kiwi, betale for det og si jeg vil ha det dobbelte tilbake fordi frukten er dårlig. (dette er kanskje det siste jeg er villig til å gjøre)

- Spille nettpoker

- Spille på oddsen

- Prøve å få tak i ulike private småjobber, som gressklipping, maling av hus, barnevakt, hagearbeid etc.

- Kjøp og salg på internett som f.eks kjøpe ting på Dealextreme også selge videre på byen eller finn.no

 

 

EDIT: Jeg lurer også på om det fins noen dagsentral for jobbformidling slik det gjorde før i tida? Jeg bor forresten i Drammen.

 

Så det jeg er på jakt etter er flere forslag til å utfylle denne lista, med fleste mulig ting man kan gjøre for å tjene noen små slanter på kort tid; uten og nødvendigvis måtte søke jobb.

 

Til mods: Jeg vet ikke hvilken seksjon denne skal postes i, men føl fri til å flytte den der den hører hjemme.

 

Kan jeg klare å gjøre 500 kroner til 3000 på en måned? det håper jeg!

Endret av Slettet-grkpmGQW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan du vel klare, men jeg tror virkelig ikke gambling er veien å gå. Like fort å gjøre 500,- til 0,-.

 

Du kan også se deg rundt etter eiendeler som ikke behøves lengre, og kan selges. 2500 er mye penger, så jeg tror nok jobb er veien å gå. NAV etc har fine sider for ledige stillinger.

Lenke til kommentar
- Kjøpe DÅRLIG frukt på Kiwi, betale for det og si jeg vil ha det dobbelte tilbake fordi frukten er dårlig.

Dette krever at du enten har baller eller så krever KIWI systemet litt flid for å ha oversikten over hvilke varer som går ut når, så du kan utnytte dette. Samme som KIWI-Bob gjør.

 

- Spille nettpoker

Om det hadde vært så enkelt å få 500 kr til å vokse med poker så hadde mange flere gjort det. Og langt flere hadde lykkes. Det er en grunn til at det heter gambling, og du kan fort ende opp med kr 0.

 

- Spille på oddsen

Samme som med poker. Det er lett å miste de pengene man har.

 

- Kjøp og salg på internett som f.eks kjøpe ting på Dealextreme også selge videre på byen eller finn.no

Levering fra Dealextreme kan ta tid, og husk at når du gjør dette så sitter du med et reklamasjonsansvar ovenfor kjøperene.

 

- Prøve å få tak i ulike private småjobber, som gressklipping, maling av hus, barnevakt, hagearbeid etc.

Eneste fornuftige forslaget mener eg. Her taper du ikke penger og all tid du bruker på det gir betaling.

Lenke til kommentar

stikk innom adecco eller manpower og få deg noen småoppdrag. er ikke helt sikkert hvor mye du vil tjene da, men med mine erfaringer så får man et oppdrag eller to ganske kjapt. og man får lønn hver 14 dag.

 

Og sjekk litt rundt hjemme om du har noen fine/sjeldne/populære ting, spill, filmer, klær, mp3 spiller, plakater, whatever og prøv å selg det på nettet.

det fins mange forum rundt omkring der du kan legge inn salgstråder uten å måtte betale for det.

Endret av kaolla89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...