Gå til innhold

Saphire Radeon 9700 athlantis pro: SLiter med fps på cs...


nitro86

Anbefalte innlegg

håper Catylyst fyren fixer driverne sånn at det blir 3.1 kvalitet på cs til neste gang de slipper en driver :D

 

Helt enig!

 

Men har du hatt problemer med at fps dropper til 70-90 avogtil når det er 2-4 folk rundt deg som skyter?

 

det irriterer meg litt, lurer på om det har noe med sis648 hk mitt? prøvd alle mulige drivere.

Er ikke det sånne framedrop som du får med Radeon kortene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

håper Catylyst fyren fixer driverne sånn at det blir 3.1 kvalitet på cs til neste gang de slipper en driver :D

 

Helt enig!

 

Men har du hatt problemer med at fps dropper til 70-90 avogtil når det er 2-4 folk rundt deg som skyter?

 

det irriterer meg litt, lurer på om det har noe med sis648 hk mitt? prøvd alle mulige drivere.

 

nei jeg har 100 fps stabilt vanligvis.. bare i ekstremt krevende situasjoner den dropper 70-90 fps

Lenke til kommentar
Artifax:

 

http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html

 

Les og lær...!

 

(gjelder vel Nitron- også kanskje)

 

 

hmm rart det er jo Shiit lett å se forskjell på 30fps og 100 i feks CS

 

maby im Superman

 

Dette med fps er ganske enkelt. Skal du stå helt stille i cs og se på de andre figurene, er det greit med 25fps, men du skal jo bevege deg også! da kreves det mye mer fps for at det ikke skal hakke!

Lenke til kommentar
øyet klarer å oppfatte 24fps, så KRISE er det jo ikke!!! :p

 

HAHAHA!! du kødder ja ?

 

selv om det jævla øyet ikke oppfatter mer en 24 fps, så er det krise..

når man spiller ser man at det går hakkete med lav fps da.. som 40 fps f.eks da hakker det

 

har du 60 i cs.. så er det helt jævlig.. fordi siktet trekker seg saktere tilbake.. og andre tinger går hakkete...

kan jo ta dynamiccrossair av da men...

 

menmen... man må ha høy fps i spill selv om øyet ikke oppfatter mer en 24 fps.. det gjeller mest tegnefilm..osv

Lenke til kommentar
Hei

Jeg har et Saphire Radeon 9700 Athlantis Pro. Etter at jeg skiftet skjermkort har jeg ikke klart å få mer enn 60 fps. FØr hadde jeg et Geforce 2 kort og hadde 75 fps konstant. Da brukte jeg NV refreshtool til å øke hz på spill.. Hvilket program bruker jeg med dette nye kortet? plz hjelp meg

skru av vsync! og skriv max_fps 100 i config fila di!

Lenke til kommentar
øyet klarer å oppfatte 24fps, så KRISE er det jo ikke!!! :p

 

(Advarsel: Ironi blir brukt i følgende post!)

 

Ja, det er umulig å se forskjell på 30fps og 100fps... :roll:

 

Er dette seriøst eller tull? for de aller fleste ser nok forskjell på 100 og 30fps.

 

Glemte du å lese advarselen?

 

var bare måten du skrev det på som gjorde meg veldig usikker på om det var ironi eller ei, selv om du skrev det med advarsel.

Men, my bad....skal ikke gjøre så mye ut av det :oops:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...