Gå til innhold

Trening og kostholds bildetråd. Les førstepost!


Anbefalte innlegg

Slenger meg på. Vanskelig det skulle være og få til bra bilde av beina da! Kommer med oppdatering på dette etter mer mengde trening og forhåpentligvis bedre kamera og bilde :D

 

er det noe som har vokst mest av alt er det gluteus/ræva!! :tease:

 

Kraftige lår det der! Nice!

 

Fredrik: Det er definitivt fremgang der! Nå har du mye mer enn hva jeg ville sett på og tenkt at var ganske tynne bein. Så Det er ikke bare overkroppen du har hatt fremgang på. :) og hallo glutes da!

Joakimz: veldig kraftig på innsiden og generelt bra bein!

 

Er vel litt, men synes ikke selv jeg ser så veldig annet enn glutes da, men vet ikke helt om jeg digger det :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Fredrik joo, boolern!

Du må trene bryst og skuldre mer, for å balansere kroppen!

 

Zlataaaaaaaan! :dribble:

 

Balansere kroppen, faktisk. Vet ikke helt om jeg synes noe er så ute av balanse men..

 

Først: Bra fremgang!! :)

 

Men seriøst! Du ser hva han mener når han sier at du må trene bryst og skuldrer? Brystet ditt er jo knøttlite i forhold til resten av kroppen.

 

Men fortsett å trene, så kommer kassa ;)

Lenke til kommentar

Men seriøst! Du ser hva han mener når han sier at du må trene bryst og skuldrer? Brystet ditt er jo knøttlite i forhold til resten av kroppen.

 

Men fortsett å trene, så kommer kassa ;)

Brystet er tåpeleg, går alt for seint og er ikkje like lett å aktivere. Det finnes jo silikonimplantater til menn og. :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fredrik joo, boolern!

Du må trene bryst og skuldre mer, for å balansere kroppen!

 

Zlataaaaaaaan! :dribble:

 

Balansere kroppen, faktisk. Vet ikke helt om jeg synes noe er så ute av balanse men..

 

Først: Bra fremgang!! :)

 

Men seriøst! Du ser hva han mener når han sier at du må trene bryst og skuldrer? Brystet ditt er jo knøttlite i forhold til resten av kroppen.

 

Men fortsett å trene, så kommer kassa ;)

 

Joda, klar over at brystet henger etter, men til nå har jeg fulgt SL 5x5, og da føler jeg ikke det var rom for å legge inn mer brysttrening. Det vil komme seg det også, og jeg har også gått over til en tosplitt der jeg har mulighet til å legge inn mer brysttrening. Føler det har løsnet litt i det siste i allefall.

Lenke til kommentar

Her kommer et bilde av lår, for å se om det blir noe synlig fremgang der fremover. Kommer til å ta nytt bilde om noen måneder :). Og igjen, det er vanskelig å få tatt et bra bilde av seg selv, men det blir så det blir. Synes selv at bilde ikke helt viser den definisjonen jeg synes å se i speilet, men det er mulig det er egoet mitt som spiller meg et puss :p.

 

23. November 2011:

55kun9.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...