Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Kontorstol fra IKEA; hvilken?


Anbefalte innlegg

På tide med ny kontorstol, og denne gangen vil jeg bli ordentlig fornøyd med kjøpet mitt. IKEA som er tingen (evt. IKEA-stoler på Finn.no), og har sett meg ut noen kandidater, da jeg ikke vil ha klassisk "skinnstol". Karsten, Joakim, Nominell og Markus.

Har noen noe bra/dårlig å si om disse stolene, og hjelpe meg med å velge? Vil bruke minst mulig, men med veldig gode skussmål kan jeg gå for en dyrere modell.

Takk.

Endret av kolli_93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har "Markus" fra IKEA, og er fornøyd, sett i forhold til prisen. Nettingen i ryggen sørger for noe ventilasjon, og jeg har ikke noe problem med å finne en god sittestilling.

jeg hadde "Karsten" før, (Ja, jeg er i overkant glad i IKEA...), da med armlener, men synes "Markus" er noe bedre siden ryggen er høyere, og en får nakkestøtte.

Lenke til kommentar

har en markus nå selv, kan anbefales på det sterkeste :D

ikke ofte ikea lager noe som er solid kvalitet men markus er en av gangene.

 

jeg har gått gjennom MANGE kontorstoler som har fått hard medfart og knekt/røket, men markus er den som har vart lengst og er fortsatt strøken.

Lenke til kommentar

Jeg har modellen "Karsten". Den er kanskje litt tung, men veldig god i fua (god å sitte på)...

Det som kan være litt minus for noen er stoffet. Tror det er fløyel, eller noe lignende, og små lodotter kan lett sette seg fast. Men en klesbørste fjærner det enkelt. På en annen siden gjør fløyelen den ekstra god å sitte på:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...