Gå til innhold

Savner en egen musikktema


Musikk eller ikke?  

5 stemmer

  1. 1. Skal musikk ha egen linje?

    • Ja, musikk
      1
    • Nei, ikke
      4


Anbefalte innlegg

Jeg syns musikklinjen er for vanskelig og komme til. Man må først gå på kultur og så musikk. Musikk er et så stort tema som mange driver med at det burde ha en egen linje uten at det er en underlinje på noe annet. Musikk er så viktig og så utrolig mange driver med det at den burde ha egen linje. Jeg sier ikke at de andre linjene er uviktige men jeg syns musikken er undervurdert. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det du tenker på er forumkategorier. Poenget med forumkategorier er at vi kan samle relaterte forum under samme kategori, så man slipper å få servert en kjempelang liste over alle forumene vi tilbyr. Jeg vil påstå film er like viktig som musikk, men filmforumet er også plassert i Kulturkategorien.

 

Hvis du syns det tar for langt tid å trykke på en ekstra link eller besøke en ekstra side, så kan du lage et bokmerke som peker direkte til Musikkformuet.

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eit tips for å raskare kome til musikk, eller andre kategoriar, er å bruke "Gå til" funksjonen øverst på sida. Då kan du skrive inn heile, eller deler av kategoritittelen og lett gå direkte dit. Det er og mogleg å gå direkte til ein underkategori ved å halde musepeikaren over kategorioversikta på venstre side (Diskusjon.no skin), og velje i menyen som kjem opp.

 

Når det gjeld å endre musikk til ein eigen hovudkategori, er nok det lite aktuelt i dag. Det er fint at du finn denne kategorien interessant, og eg håper du har stor glede av den. Men i praksis er den ikkje stor nok til å forsvare ei sånn oppgradering. Med tanke på kor mange kategoriar vi har på forumet, må ein vere litt streng for å halde oversikta.

Lenke til kommentar

Eit tips for å raskare kome til musikk, eller andre kategoriar, er å bruke "Gå til" funksjonen øverst på sida. Då kan du skrive inn heile, eller deler av kategoritittelen og lett gå direkte dit. Det er og mogleg å gå direkte til ein underkategori ved å halde musepeikaren over kategorioversikta på venstre side (Diskusjon.no skin), og velje i menyen som kjem opp.

 

Når det gjeld å endre musikk til ein eigen hovudkategori, er nok det lite aktuelt i dag. Det er fint at du finn denne kategorien interessant, og eg håper du har stor glede av den. Men i praksis er den ikkje stor nok til å forsvare ei sånn oppgradering. Med tanke på kor mange kategoriar vi har på forumet, må ein vere litt streng for å halde oversikta.

den har jo 12 738 emner 6000 mer enn film som er den nest største underkategorien

Lenke til kommentar

No har vi fleire enkeltkategoriar som er større enn det. Eit enkelt spel som World of Warcraft har over 13 000 emnar. "Maskinen fungerer ikke" over 30 000. Uansett bør du nesten samanlikne med den andre hovudkategoriane. Eit døme på kor høg terskelen kan vere er "Programvare". Dette var før ein hovudkategori. No er den flytta inn under "Data". Her snakkar vi om ein kategori med over 110 000 emnar.

Lenke til kommentar

Eit tips for å raskare kome til musikk, eller andre kategoriar, er å bruke "Gå til" funksjonen øverst på sida. Då kan du skrive inn heile, eller deler av kategoritittelen og lett gå direkte dit. Det er og mogleg å gå direkte til ein underkategori ved å halde musepeikaren over kategorioversikta på venstre side (Diskusjon.no skin), og velje i menyen som kjem opp.

Den finnes også som en popup-utgave for de som er for late til å dra musepekeren opp til toppen av skjermen. Øverst til høyre skal det stå "Popup: På/Av". Er popupen påslått er det også et lite ikon man kan trykke på for å åpne den (alternativt trykke CTRL+mellomrom som er standard tastkombinasjon), for så gå i innstillinger og velge egen hurtigtast-kombinasjon for å åpne og lukke popupen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...