Gå til innhold

Forumtreff på Hadeland i juni?

Lemon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312
Skrevet

Jeg tar Askeladden fra Hønefoss til Hadeland.

Askeladden er buss, right?

Virker som det kan bli gøy, men er det å komme seg dit. Kan ta bilen, men hvis det går buss fra hønefoss kan jeg jo ta tog dit og buss videre.

Jeg kan også joine på kjøkkenet med Oda :fun:

Skrevet

Det går både flybuss, Lillehammerbussen og Askeladden fra Hønefoss til Lunner. Det går vel strengt tatt vanlig rutebuss og men da må man bytte og ordne på Jevnaker.

Gjest Slettet+312
Skrevet

Ah, da er det mulighet for å reise både kollektivt og med bil da hvertfall^^

Skrevet (endret)

Er ett lite stykke fra buss/tog til MSg, men jeg stiller med bil/pirattaxi! :ph34r:

Ser ut til at dette kan bli KNALL dersom alle som sier de skal komme faktisk kommer :D

at ingen har sagt noe om det er litt rart da :dontgetit:

Hva mente du med det her?

Endret av Joakim Skurk
Gjest Slettet+312
Skrevet

Dersom jeg tar bil så kan jeg også hente folk på buss/tog stasjonen. Kjører fra Ål, så dersom noen bor på strekningen Ål-MSg så er det plass i bilen. (billigere å hjelpe til med bensinpengene enn å ta buss I guess. )

Skrevet (endret)

Er ett lite stykke fra buss/tog til MSg, men jeg stiller med bil/pirattaxi! :ph34r:

Ser ut til at dette kan bli KNALL dersom alle som sier de skal komme faktisk kommer :D

at ingen har sagt noe om det er litt rart da :dontgetit:

Hva mente du med det her?

Var bare trøtt, så jeg trodde det var en ganske gammel tråd :p Men når jeg våkna idag var den ganske så ny

Kjører du gjennom Hønefoss Tina sitter jeg gjerne på derifra

Endret av Chef Samebror
Gjest Slettet+312
Skrevet

Jeg tror jeg ender opp med å kjøre, og det ser ut som at jeg må kjøre gjennom Hønefoss ja, så det ordner vi=)

Sameboe er kanskje interresert også? Er en liten bil, men går greit å sitte 4 i den.

Skrevet

Jeg kunne nok tatt meg en tur jeg og, jeg bor jo strengt tatt 10minutter unna, men er egentlig for gammal til å fly på bygda. :roll:

Alder er da ingen hindring :)

Skrevet (endret)

Nei, men det ser ut som om det passer best for flest den første helgen i sommerferien. Altså 18-20 juni.

Endret av Nopros
Skrevet

Nei, men det ser ut som om det passer best for flest den første helgen i sommerferien. Altså 18-20 juni.

Det gjør det absolutt, for da jobber ikke jeg en gang :) Det gjør jeg helga før, og etter :)

Skrevet (endret)

Lemon, du har det med å oppdatere førstepost med fastsatt dato og kjørerutiner.

Nao. Ellers gjør jeg deg det :p

Lol, leif. Petter gjør deg, det skal jeg ikke blande meg borti :green:

Endret av WheelMan
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...