Gå til innhold

Guinness med tidenes beste spillserier


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Guinness bryr seg ikke om hva enkeltmennesket mener. Det er utifra antall solgte, etc. Altså rein skjær fakta...

Ein idé å lese artikkelen kanskje?

Listen er å finne i Gamer's Edition, Guinness' egen spillrekordbok. Rangeringen er basert på resultatene fra en spørreundersøkelse på Internet fra januar 2009, hvor 13 000 vanlige spillere/lesere oppga sine kandidater.
Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Det ligg meir bak valide undersøkingar enn du gir uttrykk for, Refsa. Undersøkingar med eit vitskapeleg grunnlag, som SSB, vil bruke eit representativt utval. Ei undersøking på ei nettside vil (normalt) ha for mange feilkjelder til å kunne tilfredsstille desse krava.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

hvordan kan mmorpgs være spillserier ? Det har jeg vanskeligheter med og skjønne...

Det er tydeleg at Guinness har brukt ein brei definisjon på kva dei reknar som eit spel i denne undersøkinga. Men eg må seie at eg kan gå med på dette. Etterkvart som spelmarknaden utviklar seg, bør ein og opne for utvikling av kva vi legg i ulike omgrep. I den moderne MMO-sjangaren er skiljet mellom eit sjølvstendig, fullverdig spel og ei utvidingspakke mindre enn det vi tradisjonelt har venta oss. Innhaldsmessig leverer desse pakkene spelinnhald på høgde med det vi kan finne i sjølvstendige spel. I tillegg er MMO-sjangaren basert på ein strategi med stadige utvidingar, framfor nye spel. Dette bør ein ta høgde for når ein snakkar om spelseriar.

 

Mikro-transaksjonar, som sal av episodar og "mappacks", viskar og ut linjene. Så i framtida trur eg vi er tent med å tilpasse definisjonen på kva vi kallar ei "spelserie". Klare linjer er kanskje vanskeleg å setje, men med eit visst skjønn går det nok greit.

 

Rangeringen burde være de spilla som har flest spillere og lengst levetid

No er det ikkje nødvendigvis så lett å måle desse verdiane. Korleis vil du telje kor mange som spelar tetris i alle dei hundre varianten, og kva legg vi i levetid? Ein må og hugse på at dette er ei enkelt kåring, i tillegg har sikkert Guinness kåringar for sal osv.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...