Charlo Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Her skal vi diskutere den nye bmw bilen som kommer sannsynligvis som et bidrag til 6 serien som nå består av en coupe og en cabrio. Eller en ny 8 serie som videon under forklarer. Dette er noe av det feteste bwm har kommet med i nyere i tid, og skal vel komme mye bra design ihvertfall på 3 serien og 5 serien. Chris Bangle er ikke lenger designer for BMW, han som stod bak de fæle 3 serie og 5 serie designene og også 1 serien. http://www.youtube.com/watch?v=Jwa6tuZqN4E&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=oHYpL_0o-V4 Noen som tør å tippe pris og tilgjengelighet ?
Brian Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 (endret) *sikle sikle*. Nå fikk jeg lyst på ny bil Dette var helt klart noe annet enn det chris klarte å skape. Ser ut som om designet er på vei til å snu til det bedre etter noen uheldige generasjoner designmessig. Endret 7. mai 2010 av Brian
Charlo Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Skrevet 7. mai 2010 Hehe, det er bare å begynne å spare. Bmw 3 serie E46 fra 1998-2006 var jo ganske fine biler, men så skjedde det noe med 5 serie og 3 serie fra 2006. Uff de er så stygge med alt det ekstra kassoriet rundt og de fæle nesten firkanta rompene på 5 serien. Hva tenkte han med da han designa dem ? Ser rett og slett ut som de har satt på et ekstra kasosori av plast oppå det originale.
Dragonlove Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Hehe, det er bare å begynne å spare. Bmw 3 serie E46 fra 1998-2006 var jo ganske fine biler, men så skjedde det noe med 5 serie og 3 serie fra 2006. Uff de er så stygge med alt det ekstra kassoriet rundt og de fæle nesten firkanta rompene på 5 serien. Hva tenkte han med da han designa dem ? Ser rett og slett ut som de har satt på et ekstra kasosori av plast oppå det originale. Tror du bommer litt her nå, det var E90 (3-Serie) som kom i 2006 og det er en av de fineste 3 seriene som er produsert, den verste må være E36 som ble produsert fra 1991-1998 Når det derimot gjelder E60 (5-serie) så var ikke denne så vellykket nei.
Primer4 Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Tror du bommer litt her nå, det var E90 (3-Serie) som kom i 2006 og det er en av de fineste 3 seriene som er produsert, den verste må være E36 som ble produsert fra 1991-1998 Når det derimot gjelder E60 (5-serie) så var ikke denne så vellykket nei. Smaken er som baken, synes e36 er mye finere enn den smørja av linjer som er e90.
Hoccy Skrevet 10. mai 2010 Skrevet 10. mai 2010 Må si at denne her var mye finere enn nåværende 5-serie GT! Sett den i produksjon!
Dragonlove Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Må si at denne her var mye finere enn nåværende 5-serie GT! Sett den i produksjon! Du sier det som om det er samme bil, det er det ikke, dette er "Gran Coupe" mens den nåværende er "Gran Turismo" de har overhodet ingenting med hverandre å gjør.
salah Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Noen som vet om dato denne lanseres? Evt. hva pris blir på? Kan hende jeg begynner å spare allerede idag
Charlo Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 Noen som vet om dato denne lanseres? Evt. hva pris blir på? Kan hende jeg begynner å spare allerede idag I følge video vil den komme i 2012 og designet skal vist være final. Vet ikke helt hvordan de kommer til å legge seg i pris. Den blir jo solgt som en coupe, men med 4 dører så er spent på prisen da. Hvis den blir for dyr da blire a5 ell a5 sportsback
DaddyYankee Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Ah nydelig bil! Lurer faktisk på prisen selv, men tipper over 1 million:P Noen som vet om dato denne lanseres? Evt. hva pris blir på? Kan hende jeg begynner å spare allerede idag I følge video vil den komme i 2012 og designet skal vist være final. Vet ikke helt hvordan de kommer til å legge seg i pris. Den blir jo solgt som en coupe, men med 4 dører så er spent på prisen da. Hvis den blir for dyr da blire a5 ell a5 sportsback hvor mye koster a5?
Charlo Skrevet 11. mai 2010 Forfatter Skrevet 11. mai 2010 (endret) Ah nydelig bil! Lurer faktisk på prisen selv, men tipper over 1 million:P Noen som vet om dato denne lanseres? Evt. hva pris blir på? Kan hende jeg begynner å spare allerede idag I følge video vil den komme i 2012 og designet skal vist være final. Vet ikke helt hvordan de kommer til å legge seg i pris. Den blir jo solgt som en coupe, men med 4 dører så er spent på prisen da. Hvis den blir for dyr da blire a5 ell a5 sportsback hvor mye koster a5? A5 er Fra 400 000 til 600 alt ettersom. A5 er skikkelig nice bil i virkeligheten, snur meg alltid når jeg ser ræva på den. og bimmern til over en million ? maby baby. Får vel forskjellige motor størrelser. Så tenker vi tar den under 1 milli. Bare å begynne å skrape sammen panteflasker på si. Endret 11. mai 2010 av Charlo
Dragonlove Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Kommer nok ikke til å levere denne med mindre enn 200HK og det synes jeg ikke de bør heller. Så prisen blir nok over millionen ja.
Brian Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Ja, iallefall når den avgiftskåte regjeringa legger på en latterlig stor avgift fordi den har større motor enn en Yaris.
.Marcus Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hehe, det er bare å begynne å spare. Bmw 3 serie E46 fra 1998-2006 var jo ganske fine biler, men så skjedde det noe med 5 serie og 3 serie fra 2006. Uff de er så stygge med alt det ekstra kassoriet rundt og de fæle nesten firkanta rompene på 5 serien. Hva tenkte han med da han designa dem ? Ser rett og slett ut som de har satt på et ekstra kasosori av plast oppå det originale. Du har vel kanskje ikke sett fronten på E36? Mer firkantet enn det blir det faktisk ikke.
Skavold Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Den må jo bli lansert før den i det hele tatt kan prissettes og gis slippdato. Dette er et konsept, ikke en produksjonsmodell. Når det er sagt, så vil en evnt. produksjonsmodell ligge veldig nært opptil denne i design, hete 6-series GT (sannsynligvis) og så slippes på markedet i 2011, regner jeg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå