Gå til innhold

Noen som har Aopen H600B ?


Anbefalte innlegg

Har hørt rykter om at denne benytter en veldig stille PSU, lurte på om det er sant?

 

Er det noen andre støykilder utenom den fra PSU?

 

(Fant ikke dette produktet på prisguiden og heller ingen erfaringer).

 

P.S. Har lest testen, men ville ha litt erfaringer før jeg bruker penger på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Aopen lager to kabinetter av denne typen. Det ene inneholder en psu med 8 cm viften den andre psu med 12 cm vifte. Pass på at du får det med 12 cm psu vifte.

 

Kjøpte et slikt kabinnett selv like føre ferien med 12 cm vifte, og er svært godt fonøyd. Meget støysvak psu.

 

Det fulgte også med en 8 cm Kabinettviften, denne lager desverre for mye støy og ble derfor straks byttet ut med en PAPST 12dB.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk meg nettopp h600B "see through" og er så langt veldig fornøyd med den! :D PSUen blir helt klart overdøvd av den 80mm vifta som følger med, men bestiller nye vifter fra mp i løpet av uka. Er storfornøyd med PSU, stillegående, og ser dessuten bra ut og! :yes:

Er fornøyd med kabinettet generelt sett, mange ålreite løsninger synes jeg! Pris er bra og det er (foreløpig) ikke så mange som har det. Har altfor mange kamerater som har TTXaser3 :-? Kjipt å ha likt alle andre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...