Gå til innhold

Hvordan er det og være Forelska?


CFD

Anbefalte innlegg

det er digg!  :woot:  

 

man har sommerfugler i magen, hele kroppen skjelver hvis personen kommer borti deg, man svetter, hjertet banker, rødmer hvis personen ser på deg. og så gjør man alt for å være i nærheten av han/henne og alt er på en måte flott.. været er fint uansett åssen vær det er, humøret er på topp.. og på det litt mer vitenskaplige.. eller no.. jeg hørte på radioen at man faktisk blir penere(!) av å være forelska, man stråler mye mer og er mer attraktiv..

 

eneste som er kjipt er hvis personen du er forelska i ikke aner at du finnes, eventuelt vet at du er der, men ikke vil ha no kontakt.. og det er enda værre.. for da blir alt kjipt, og forelskelsen går over til kjærlighetssorg.. :(

I følge den beskrivelsen har jeg ikke vært forelska.. Jeg var calm i nærheten av Thea. Bare at jeg tenkte på hu noen ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Definere det? Jeg har egentlig ikke peiling jeg. Eneste gangen hvor jeg følte meg slik var sommern for 2 år siden. Da var jeg i 3uker sammen med en dame.. Men det virker ikke over telefonen for meg , er liksom bare luremus da. Når jeg blir trøtt så blir jeg sentimental og da tenker jeg på den sommeren og klager til alle.. (Som visse personer har fått oppleve)

Lenke til kommentar
En ting er ihvertfall klart: Kjærlighet er det beste og det verste som finnes!

 

ja du det ska eg løva deg, farr

 

har vore forelska ein gong, varte i 1år og 5mnd, men da er ikkje lika grett når da ikkje e likeins for den andre part......

 

Mine erfaringa e at da e eit h*****te

Lenke til kommentar
det er jææææævla kjipt!! hvertfall de første dagene etter du har fått kontakt med jenta... du bare tenker på henne hele tiden, kan ikke sove engang, bare stirrer opp i taket å tenker på henne......... ARG!!!  :x

 

jeg vet det! det er DRITT!!

ARGH!!--

fuck kjærlighet..

blir jo aldri sammen med bitchen uansett

Lenke til kommentar
Det er noe forbanna dritt. Ikke bare mister du konsentrasjonen, begynner å svette og begynner å oppføre deg generelt merkelig.

Hver gang du legger deg tenker du på henne og så kan du bare drømme om å få sove på noen timer.  

Spesielt morsom er det også når hun kysser en annen, og du innser at du ikke  er mer  enn "en god venn" :grumpy:  

Hadde vært bedre om vi alle bare var ett kjønn, og poppet ut av fjellet.

 

Så enig så enig :yes: . Er skikkelig irriterende! Tenker på vedkommende hele tiden, men så er hun sammen med en annen :cry:. Damn him!

Lenke til kommentar

Når vi er inne på det med forelskelse, har noen av dere vært forelska i læreren?

 

Husker rundt juletider, da hadde noen gutter i 10. en liten sketch (vet a fan åssen jeg skriver det) hvor de sang den sangen "forelska i læreren" for vde hadde hatt en ung vikar som lærer i mange måneder, skal si hu blei flau/rødma :D

Lenke til kommentar
Når vi er inne på det med forelskelse, har noen av dere vært forelska i læreren?
JA! Hadde vikar i matte og N&M et år på ungdomsskolen. Var en del i klassen som fikk farge i ansiktet det året ja... inklusiv meg da selvsagt... Bare 24 år eller noe og DEN dama! :p

 

Hun drev, driver kanskje fortsatt, med snowboard kurs. Var på Trysil på skidag og hun skulle ha snowboard kurs. Falt en del ganger jeg :p (ja, jeg var på kurset :D)

 

Edit: ja, jeg falt selvsagt opp på utstyret hennes da... :D

Lenke til kommentar

Men det som også er teit, er hvis en jente har likt meg i ett år og vært skikkelig forelska i meg og sånt. Også blir vi sammen. Også etter en uke gjør hun det slutt. Fordi vi ikke "passer" sammen. Også ender det med at jeg er forelska i hu og hun blir sammen med noen andre. Det er teit det.

Fanken altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...