Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer ann på hvordan du liker å spille. Har prøvd en del champions. Gangplank, Soraka, Yi, Shen, Blitzcrank, Kayle, Katarina, Tristana, Annie og sikkert et par andre. Altså en god mix mellom melee, ranged og spellcaster, blant dem support, tank og carry. Men likte definitivt Akali best pga harass og burst skaden. Kort cooldown på abilities, og veldig god i teamfights om du kan snike deg innpå squishy targets.

 

Edit: Skal sies at jeg kun har kjøpt Akali, og sparer alt av influence points til runer og quintessence.

Endret av Korialstraz
Lenke til kommentar

Fikk min første pentakill med Fiddle noen dager siden. DET var morro. Ale motstanderne towerdive'a og drev å drepte all på laget mitt. Jeg stod bak fjettet og channela Ulti-en. Kom som en overaskelse og tok med meg alle. Var en ragequit på dem sin side, og alle banna og var ute etter å BARE drepe meg :p

 

Spiller mte forskjellig. Alt fra melee DPS til AP champions. Har forsåvidt 2 fulle runepages. Rundt 240 Games won. Blir alrdi lei dette spillet.

Lenke til kommentar

Syns serveren har vært ofte "Busy" de siste dagene nå, hva kommer det av? Og er det mulig å komme seg rundt det?

 

hvis serveren er busy, må du gjøre "busy koden"

 

når den er busy trykker du først på "play". så trykker du på følgende piltaster: opp, ned, venstre, høyre, opp, opp, ned, ned.

 

når du har gjørt det blir serveren plutselig online :thumbup:

 

har ikke peiling på hvorfor det er sånn, men men. :tease:

Endret av MenuM
Lenke til kommentar

Syns serveren har vært ofte "Busy" de siste dagene nå, hva kommer det av? Og er det mulig å komme seg rundt det?

 

hvis serveren er busy, må du gjøre "busy koden"

 

når den er busy trykker du først på "play". så trykker du på følgende piltaster: opp, ned, venstre, høyre, opp, opp, ned, ned.

 

når du har gjørt det blir serveren plutselig online :thumbup:

 

har ikke peiling på hvorfor det er sånn, men men. :tease:

 

Det er en bypass code some Riot bruker for alltid å ha tilgang til klienten såvidt jeg har forstått. Funker også når serveren er offline, men klienten funker ikke av den grunn ^^

Lenke til kommentar

Hva er det dere ser i dette spillet som gjør det emr attraktivt en HoN?

 

Mange ting. Først og fremst syns jeg HoN har et utrolig uoversiktlig item system. De benytter seg også av andre stats som i mine øyne begrenser muligheten spilleren har for å bygge sin egen karakter. Syns også HoN spiller mye på det at enkelte champions rett og slett er alt for kraftige. I HoN har man champions som så og si kan one-shotte andre, det har man ikke i LoL med mindre man blir skikkelig feeda og det er late game.

 

LoL har et mye simplere system som er lettere å komme inn i, men som også gjør det mulig for spilleren selv å bygge sin champion akkurat slik han vil, og fortsatt ha det moro. Alle spillerne finner enkelt frem i items menyen, der det ligger overkategorier og underkategorier. Alt er simplifisert så alle skal forstå det. Grafikken er sånn jeg liker grafikken i slike spill. For mange effekter gjør det uoversiktlig i teamfights.

Endret av ZealD
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...