Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Men ser at flere og flere ber meg nyte "pubstomp" levlene så mye som mulig, for jo høyere opp jeg kommer, jo mer motstand får jeg. Hva kan jeg begynne å øve på / forberede meg til? Sikkert vanskeligere når motstanderene ofte ikke har teamplay og sånn, men noe kan jeg vel forberedes på?

 

Noe av det går vel på å bruke wards, vite når man bør pushe og når man ikke bør pushe, sørge for at man tar sine egne buffer og stjeler de andre sin når man får sjangsen, samt drepe dragon og baron når man har mulighet. Det og vite når man burde gå inn i en teamfight og når man ikke burde gjøre det, hvilke champions man burde fokusere, og hvem man burde være forsiktige mot.

 

Kan sikkert ta noen kamper med deg en gang. Er ikke sinnsykt pro selv, men vil si jeg ligger noe over middels i hvertfall. Men siden jeg er lvl 30, så kan det fort bli en del mer motstand enn vanlig.

 

Noen som har prøvd hu der nye, irelia eller hva hu heter?

 

Nope men spilte mot en i går som gjorde det drit bra med irelia. For å si det sånn, hvis du går solo lane mot irelia, sørg for at du har en måte å dempe life stealen hennes på, for tidlig i spillet er den insane. Enten det eller at du kan harasse henne bra nok til at hun ikke har mulighet til å laste hitte creeps.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har spilt lol i rundt 3-4 måneder nå, og jeg syntest det er ganske artig. Selv spiller jeg for det meste pantheon, akali, Irelia, Kassadin og Tryndamere. Kom endelig i lvl 30 her om dagen og har tenkt på å sette sammen et ranked team, om dette kunne vært interessant så add meg in game; Articulo. Holder til på EU serveren :)

Endret av awezum
Lenke til kommentar

Da har du spilt mot dårlige tryndameres. Tryndamere er ikke alt for god early eller mid game med mindre han blir feeda, men klarer dere ikke å vinne før late game blir han utrolig farlig. Har ved flere annledninger drept squishies med 2-3 slag, og kan drepe de aller fleste relativt raskt.

 

Eneste som virkelig tar seg an tryndamere er crowd control. God nok slow til at han ikke kan komme nærme, eller chain sunts/roots etc. Men hvis han kommer seg nærme så dør nesten alltid 1 champion.

 

Hvis han blir feeda og det blir late game.... oh boy da er det ikke gøy å være på det andre laget. Spilte som tryndamere et game og ble feeda no veldig. Gikk inn alene blant 3 stykker, drepte xin, rammus og en eller anna mage, og nesten drepte 4. fyren som kom bort til meg. Da var det bare for resten av laget og komme inn i basen og avslutte runden.. >_>

Lenke til kommentar

Mot tryndamere gjelder et par ting:

 

- Gank ofte og mye

- stuns og blinds (exhaust er perfekt)

- Push og vinn før han får farm.

 

Tryndamere har insane damage lategame og hvis du ikke klarer å kita han i endless rage kommer han vel garantert til å ta med seg noen andre i døden. Greia er at han må enten ha blitt feeda eller fått freefarm hele gamet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...