Gå til innhold

Den store League of Legends tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Galio er jo en tank da, så han er ikke så sykelig OP som Xin var når han kom.

Han er veldig morro, og ultien er veldig god, men han er ikke OP :]

Skrevet

De må nesten det, den eneste inntektskilden de har er tross alt å produsere nye champions, skins og selger pakkeløsninger. Jeg liker den type business, håper jeg får meg jobb hos de en gang :) hehe.

Skrevet

Fra deres ståsted vil de vel helst at folk kjøper championsene :p Eller kjøper IP-boost osv. Men ja, blir litt ekstra spilling for å få nok IP poeng :p

Skrevet

Enig der. Har personlig ingen problemer med å pøse på litt penger til Riot for arbeidet de gjør, de har laget et fantastisk spill i mine øyne.

Skrevet

Noen her som har prøvd en ut av boksen build på diverse champions? Jeg har blant annet prøvd tankplank (altså gangplank med tank build), noe som er veldig moro :p Har forøvrig også prøvd tank-annie :D

Skrevet

Noen her som har prøvd en ut av boksen build på diverse champions? Jeg har blant annet prøvd tankplank (altså gangplank med tank build), noe som er veldig moro :p Har forøvrig også prøvd tank-annie :D

Gangplank er min main så ja, jeg har prøvd tankplank, det er synsykt artig! Alle fokuser deg pga sinsykt høy damage på parrley og dem finner ut at du er tanker og da har vi vunnet teamfighten :D

Skrevet

var annie en god tank? :p må nesten prøve det selv :yes:

Annie er en morsom tank, god initiater med AoE stun og mye skade i tillegg, alt i alt en morsom tank :p

Skrevet (endret)

Dere her inne som elsker LoL. Har dere i det hele tatt prøvd Heroes of Newerth?

I mine øyne er det spillet 100x bedre. På alle mulige felter.

Endret av nybb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...