Gå til innhold

Den store League of Legends tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Akali :)

 

Skal jeg kjøpe Twitch ?

 

Skal jeg kjøpe Gangplank ? Han ble vell nerfa ganske mye forje patch ble han ikke?

 

har nå kjøpt meg Rammus og er veldig fornøyd :D

 

jeg ville kjøpt Gangplank ovenfor Twitch, men det er min mening du får kjøpe den du helst vil ha

Lenke til kommentar

Jeg bruker Akali :)

 

Skal jeg kjøpe Twitch ?

 

Skal jeg kjøpe Gangplank ? Han ble vell nerfa ganske mye forje patch ble han ikke?

Nei, Raise Moral ble bare endret til og øke attack damage istedet for attack speed.. Så egentlig har han blitt buffet.. :)

 

EDIT: Parrrley'en gjør forresten 100% av base damage istedet 110% nå ;)

Endret av GeneN
Lenke til kommentar

Jeg bruker Akali :)

 

Skal jeg kjøpe Twitch ?

 

Skal jeg kjøpe Gangplank ? Han ble vell nerfa ganske mye forje patch ble han ikke?

Nei, Raise Moral ble bare endret til og øke attack damage istedet for attack speed.. Så egentlig har han blitt buffet.. :)

 

EDIT: Parrrley'en gjør forresten 100% av base damage istedet 110% nå ;)

 

 

Ultimaten hans ble nerfa og buffa, fjernet mye luck av ultimaten. Kanonkulene har blitt "større", men tar mindre skade.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Akali :)

 

Skal jeg kjøpe Twitch ?

 

Skal jeg kjøpe Gangplank ? Han ble vell nerfa ganske mye forje patch ble han ikke?

Nei, Raise Moral ble bare endret til og øke attack damage istedet for attack speed.. Så egentlig har han blitt buffet.. :)

 

EDIT: Parrrley'en gjør forresten 100% av base damage istedet 110% nå ;)

 

 

Ultimaten hans ble nerfa og buffa, fjernet mye luck av ultimaten. Kanonkulene har blitt "større", men tar mindre skade.

Jeg syns den bare har blitt bedre jeg, har fått faktisk fått en triple kill i den etter patchen også stjal jeg en kill så det ble quadra :D

Lenke til kommentar

nå har jeg spillt noen matcher med Rammus, jeg liker han mer og mer hver gang :yes:

 

det er så morsomt å tanke mot 4 fiender og komme ut av det med over halve livet XD

Det er deilig og ha en tanker som Rammus på laget ja :o

 

Hvis du vil ha litt fun med Rammus, så lag en practice game med Zilean, sivir eller rammus på laget og stack Phantom dancer og se hvor fort du kan "rulle".

 

En kompis av meg var opp i 2000 speed :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...