Gå til innhold

triple screen deskstand - Kommentartråd!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Looking good :) men en ting? sveiser du med elektrode?

 

Jeg ble fortalt i dag at dette er MIG sveising. Bruker ikke gassflaske ved siden av, ettersom jeg bruker gassfylt sveisetråd. Funker forsåvidt greit. Kan ikke sammenligne med TIG eller annen form for sveising, da dette er eneste måten jeg har brukt :p

Lenke til kommentar

Håper du skjønner at det veggfestet der ikke er sveiset enda? :p

Håper du skjønner at sveising er seriøs business!

post-3443-1273082037,7465_thumb.jpg

Igjen.. Beklager.

 

Ser bra ut, men hvordan forhindrer du å slite av lakken når skjermene skal kunne slide på den måten?

Lenke til kommentar

Hvorfor så lang en skrue?

 

 

bhj3w2.jpg

 

 

 

Ellers var jo det en grei måte å feste "glide-anordningen" til rammen uansett :thumbup:

 

Jeg regner med at du har noen måltegninger på lur et eller annet sted, hvorfor ikke legge ut dem også?

 

Jeg har nok et par måltegninger som har blitt skrablet ned på et og annet kladdeark. Desverre ingen å vise frem!

 

Håper du skjønner at det veggfestet der ikke er sveiset enda? :p

Håper du skjønner at sveising er seriøs business!

post-3443-1273082037,7465_thumb.jpg

Igjen.. Beklager.

 

Ser bra ut, men hvordan forhindrer du å slite av lakken når skjermene skal kunne slide på den måten?

 

bra spørsmål!! Jeg er usikker, men tror faktisk jeg skal la vær å lakkere på toppen av røret som skal holde skjermene. På den måten slites ikke lakk av, og skruene kan festes i stativet uten å slite av lakk de heller.

 

For de få som kanskje ventet det, så er det ingen update i dag!

 

Men:O Stoor update i morgen, da skal alle skjermene testes (henges på), hele stativet skal slipes, og siste endringer gjøres hvis det trengs.

Lenke til kommentar

Stilig prosjekt og ser veldig profft ut :) Gleder meg til å se det ferdige resultatet. Smart løsning å la festene for side-skjermene kunne justeres og er vel også praktisk dersom skjermene senere skal byttes ut så det går an å få justert nye skjermer også.

 

Skal følge med.

Lenke til kommentar

Sick resultat til nå! Det eneste jeg har så utsette er at stativet ble litt høyt.

 

Ellers ser jeg enda mer frem til resultatet! :D

 

Du har samme skjermer som meg btw. :)

 

Jepp.. Tror nok jeg skal kutte det ned litt til før det sendes til lakkering!

Ja disse skjermene er fine til multi-monitoring de :D

Lenke til kommentar

Oooo, looking good! Hadde virkelig ikke skadet med et sånt oppheng her heller. Eneste jeg har å utsette på er som KongKake sier, det virker da veldig høyt? Synes skjermene mine står bra på pulten her når de er 6-7cm over pulten  :dontgetit:

 

 

 

 

Og nei, burde ikke være noe problem med den strømpadden der, skjermene trekker vel ~100W og en normal strømpadde klarer 2500W.

 

 

Lenke til kommentar

Oooo, looking good! Hadde virkelig ikke skadet med et sånt oppheng her heller. Eneste jeg har å utsette på er som KongKake sier, det virker da veldig høyt? Synes skjermene mine står bra på pulten her når de er 6-7cm over pulten :dontgetit:

 

Og nei, burde ikke være noe problem med den strømpadden der, skjermene trekker vel ~100W og en normal strømpadde klarer 2500W.

 

Takk takk :)

Det er helt klart at skjermene henger altfor høyt over pulten. Får endre på dette over helgen, så sendes stativet til lakkering etter det :new_woot:

 

Herlig at strømpadden holder btw! :)

Endret av christhenoob
Lenke til kommentar

Ser veldig bra ut, har lyst på et sånt selv, du skal ikke bare begynne å masseprodusere disse da ? laugh.gif

 

Hvis du får til ville jeg ha lodda alle ledningene til skjermene til en ledning, for sånne kontakter finner man lett igjen hvis man skal flytte skjermen å bruke den til noe annet.

Lenke til kommentar

ser veldig bra ut!

 

men alt for høyt stativ ja :p

 

og drit helt i den siste skjermen du...

 

Å ha den over er i alle fall ikke en løsning

Takk takk :) Jepp.. det skal kuttes ;) Må si meg enig der, det blir for mye å sette på enda en skjerm over midten her.

 

Ser veldig bra ut, har lyst på et sånt selv, du skal ikke bare begynne å masseprodusere disse da ? laugh.gif

 

Hvis du får til ville jeg ha lodda alle ledningene til skjermene til en ledning, for sånne kontakter finner man lett igjen hvis man skal flytte skjermen å bruke den til noe annet.

 

Masseproduksjon blir det ikke, men kan alltids lage noen fler hvis interessen for det er stor. Når du sier lodde alle ledningene om til 1, mener du da 1 strømledning som har 3 "uttak" som går til skjermene? Kan ihvertfall prøve meg på det :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...