Gå til innhold

Død Skjerm, kan jeg kreve en annen modell?


Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min Samsung Syncmaster T240 LCD skjerm døde igår kveld, skjermen ble plutselig helt svart, og den skrur seg ikke på igjen. jeg kjøpte denne i januar 2009, så jeg er godt innafor garantitida.

 

men jeg leser om flere som har hatt samme problem med denne skjermen, skjermen dør rett å slett. og en hadde fått sin reparert med nytt panel, men samme feil oppsto litt senere. jeg vil helst ha igjen en annen skjerm, kan jeg kreve dette?

 

Skjermen er kjøpt på komplett, skal ta en tlf i morgen til de, men vil høre litt her først.

Endret av Ovechk1n
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du kan kreve er å få skjermen repparert! Først etter 3. gangs samme feil(symptom) dukker opp kan kreve heving/omlevering til nytt produkt!

Skrevet (endret)

Spør gjerne om en dyrere, der du betaler et lite mellomlegg. Da er det enda større sannsynelighet for at de lar deg gjøre det. Det er i hvert fall en deal begge parter tjener på. (om du faktisk ønsker en annen)

 

Alternativt en som koster tilsvarende. :)

 

 

 

Men for all del, vet om nettbutikker som MPX og Komplett som faktisk har gitt pengene igjen, slik at jeg kunne kjøpe meg et bedre produkt for pengene (pga et år hadde gått, og bedre/nyere teknologier var på markedet).

 

Kravene dine derimot, er noe helt annet, og der har du ikke krav om refundering, eller noe nytt produkt før det 3. reperasjon/ombytte.

 

 

 

Endret av Andrull
Skrevet

Takker for svar, men jeg kjørte skjermen til service/rep, verkstedet som samsung har avtale med lå kun km unna jobben. så får høre hva de sier først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...